חדשות הארץמבזקים

"על נתניהו להיענות לבקשת מרקל ולהקפיא את פינוי חאן אל אחמר"

בתנועת רגבים שהובילה את המהלך המשפטי בבג"ץ לפינוי המתחם הבלתי חוקי בחאן אל אחמר, קוראים היום (רביעי) לראש הממשלה נתניהו להקפיא את פינוי הכפר עד לאחר פגישתו הצפויה עם קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל.

קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל שצפויה לנחות הערב בישראל הצהירה כי תבטל את פגישתה המתוכננת עם ראש הממשלה נתניהו באם יפונה הכפר הבלתי חוקי חאן אל אחמר לפני הפגישה. תנועת רגבים קוראת לראש הממשלה נתניהו להיענות להצהרת מרקל, ולהקפיא את הפינוי, מאחר והפגישה הינה קריטית ליחסי שתי המדינות.

"פגישת נתניהו עם הקנצלרית מרקל היא קריטית, כדי לומר לה שם באופן חד וברור: Genug ist genug!", אומרים בתנועת רגבים. "נתניהו צריך לדרוש בפגישה כי גרמניה תעצור לאלתר כל מימון שהיא מעבירה לפעילות בלתי חוקית של הרשות הפלשתינית, כדוגמת חאן אל אחמר. כמו שישראל איננה מתערבת במדיניות ההגירה והפליטים בגרמניה, כך על גרמניה להפסיק להתערב את מעורבותה המחוצפת בענייניה הפנימיים של ישראל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ראש הממשלה נתניהו וקנצלרית גרמניה מרקל, צילום: חיים צח / לע"מ

3 תגובות

  1. נתניהו צריך לפעול לפי שיקולים שלו בלבד ואם לא נח למרקל שתחזור לגרמניה.היא כבר הסטוריה

  2. אתה מעדיף לממן את פורעי החוק הערבים , שודדי הקרקעות, בדויים גובי ״דמי חסות״ או גנבים החומסים את הציבור החקלאי ?!

  3. מי ממן את תנועת רגבים כספי ציבור כלומר כספים שלנו,הם ימין קיצוני שכאילו מחזקים את נתניהו בנזק שהם מביאים והביאו על עם ישראל. תנועה התנחלותית משיחית שתביא לחורבן הארץ שכסף שלנו מתדלק אותה.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח