בריאותחדשות הארץמבזקים

לא מחכים, מתחסנים!

היום הכריזו במרכז הרפואי פדה- פוריה, על פתיחת מבצע חיסוני השפעת. ראשונים התייצבו לקבל חיסון כל חברי הנהלת המרכז הרפואי: ד"ר ארז און, ד"ר מאיר רוח, שמעון סבח, הלן מלכה- זאבי וד"ר הגר מזרחי .

אחרי החגים – מתחסנים… הבוקר (שלישי) הכריזו במרכז הרפואי פדה פוריה על פתיחת מבצע החיסונים השנתי נגד השפעת. צוות הנהלת המרכז הרפואי התייצב בהרכב מלא (ואפילו עם חיוך על השפתיים), כדי לקבל את החיסון. ראשונים חוסנו, ד"ר ארז און מנהל המרכז הרפואי, ד"ר מאיר רוח, עוזר רפואי למנהל המרכז הרפואי , שמעון סבח המנהל האדמיניסטרטיבי ,הלן מלכה- זאבי, מנהלת הסיעוד וד"ר הגר מזרחי סגנית מנהל המרכז הרפואי.

אילנה אהרון, מפקחת אפידמיולוגית ואחראית מרפאת העובדים, סיפרה שביום הראשון למבצע חוסנו כבר למעלה מ50 עובדים. ד"ר און אמר, "אני קורא לכל עובדי המרכז הרפואי להגיע ולהתחסן, למען הבריאות שלכם, למען בריאות המטופלים שלנו ולמען בריאות בני משפחותיכם. אני סמוך ובטוח שנמשיך להוביל באחוז המתחסנים הגבוה בקרב העובדים ".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

קוזיתא לבאי, המפקחת האפידמיולוגית הוסיפה, "נגיפי השפעת עוברים שינוי גנטי, דבר הגורם להופעת זנים חדשים מדי שנה, לכן חייבים להתחסן כל שנה מחדש . הרכב החיסון מתעדכן מדי שנה על פי המלצות ארגון הבריאות העולמי. חשוב לזכור כי החיסון מומת ואינו גורם למחלה .לחיסון נגד שפעת חשיבות גדולה במניעת המחלה או בהפחתת משך המחלה והופעת הסיבוכים. חיסון עשוי לצמצם את ההדבקה וכך למנוע התפרצויות נגיפי שפעת נישאים באוויר בתוך טיפות זעירות, הניתזות כתוצאה משיעול, עיטוש, או אפילו תוך כדי דיבור של אדם החולה בשפעת. הטיפות יכולות להישאף במישרין, או להיקלט מחפצים כמו ידית הדלת, מקלדת המחשב, ולעבור במגע אל עבר העיניים, האף או הפה. לכן אנחנו ממשיכים להדגיש את חשיבות ההקפדה על היגיינה וחיטוי הידיים "

כידוע, החסינות מתפתחת תוך שבועיים ממתן החיסון, לכן חשוב להקדים ולהתחסן.

צילום : מיה צבן, דוברת המרכז הרפואי פדה-פוריה
צילום : מיה צבן, דוברת המרכז הרפואי פדה-פוריה

תגובה אחת

Back to top button