חדשות הארץמבזקיםתנועה ותחבורה

גבאי: כל יום בלי הסדרה בנושא האופניים החשמליים עולה לנו בחיים

יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי התייחס היום (ראשון) בעמוד הפייסבוק שלו לנושא חוסר ההסדרה והאכיפה בנוגע לאופניים החשמליים ואמר כי "כל יום שעובר בלי הסדרה של נושא האופניים החשמליים כבר עולה ויעלה לנו בחיים"

כיסאות חשמליים.

"16 בני אדם נהרגו מתחילת השנה כתוצאה מרכיבה על אופניים חשמליים ואף אחד בממשלה הזו, שכינסה במהלך הפגרה הקודמת דיון חירום כדי לחוקק את "חוק קאיה נתניהו", לא חושב שזה מספיק מעניין וחשוב כדי להכריז על מצב חירום ולקבל החלטות כולל חקיקה מהירה שאולי תציל את הקרבנות הבאים." אומר יו"ר המינה הציוני.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הוא מוסיף כי "בעוד שבעולם יש מגבלות וחוקים מאוד ברורים בשימוש בכלים האלה, המצב היום הוא שכל אזרח בישראל יכול לרכב, בכל גיל, במדרכה או בכביש, עם או בלי קסדה. נגד או עם כיוון התנועה. בהיעדר תחבורה ציבורית ראויה, רבים "בוחרים" במלכודת המוות הזאת.

אני מכיר את הדילמות והחששות. אנחנו הורים לנער בן 16 שמשתמש באופניים חשמליים. הייתי שמח שלא אבל כך הוא וחבריו מתניידים.

כל יום שעובר בלי הסדרה של הנושא הזה כבר עולה ויעלה לנו בחיים. נאומים, סיסמאות ותמונות של קשירת סרטים יש בשפע – מעשים שמשפרים את חיי אזרחי ישראל – אפס. שר התחבורה מתעלם מהעניין כאילו שהוא לא אחראי. בדיוק כמו שנתניהו מתעלם מהצרות בעזה ומשאיר אותנו עם ליברמן." אומר גבאי.

אילוסטרציה

4 תגובות

  1. יש כלים, יש חוקים.
    המשטרה מצחמקת מאכיפה …
    מי שנוסע בכביש כפוף לחוקי תנועה.
    אני רואה אותם נוסים בלילה ללא אורות, מרכיבים והכל תוך כדי נסיעה נגד כוון התנועה ..

  2. השרים דואגים רק לעצמם
    בובי וכץ עם דם ילדי ישראל רובץ עליכם
    מאות פצועים
    הורים שכולים מהתאונות עם האופניים
    תאסרו על רכיבה על אופני המוות
    ודחוף
    תוך יום חוקקתם חוקים להעלאת שכרכם
    וזיכויים לנתניהו

  3. מה זאת אומרת" כך הוא לחבריו מתניידים" אז שלא יתניידו כך, יש תחבורה ציבורית אומנם גם ברמה נמוכה כי במדינת ההפקרות לא משקיעים בכלום רק בשחיתות, מדינה שלא דואגת לאזרחיה

  4. גבאי , אתה בטיפשותך הרבה מגן על רוכבי האופניים הרוצחים ומאיימים ופוצעים בנו הולכי הרגל על מידרכות ארצנו !! תתבייש פוליטיקאי ארור שכמותך !!!

Back to top button