חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו סירב להזמנת אונסק"ו

ראש הממשלה נתניהו סירב להזמנת אונסק"ו להשתתף בכנס על אנטישמיות. ראש הממשלה נתניהו אמר: "אף על פי שאני מברך על כל מאמץ להיאבק באנטישמיות, החלטתי לא להשתתף בכנס עקב ההטייה הבלתי פוסקת והמבישה של הארגון נגד ישראל. מאז 2009, אונסק"ו אימצה 71 החלטות נגד ישראל ורק שתי החלטות שמגנות את כל שאר המדינות יחד. זה פשוט שערורייתי."

נתניהו הסביר כי "אנטישמיות פעם בידלה את העם היהודי והשמיצה וגינתה אותו. היום היא מבדלת את המדינה היהודית ומשמיצה ומגנה אותה. אם אונסק"ו רוצה למחוק את אות הקין הזה, הארגון צריך לעשות יותר מרק לארח כנס על אנטישמיות. עליו להפסיק לפעול בצורה אנטישמית. עליו גם לחדול מההתנהלות האבסורדית שמכחישה את הזיקה בין העם היהודי לארץ ישראל, ובין העם היהודי לבירתנו הנצחית ירושלים. לא משנה מה יאמרו באונסק"ו – הכותל המערבי אינו שטח פלסטיני תחת כיבוש, ומערת המכפלה, מקום קבורתם של אברהם ושרה, יצחק ורבקה, יעקב ולאה, אינו אתר מורשת פלסטיני."

עוד אמר ראש הממשלה נתניהו כי "פרישתנו מאונסק"ו ב-2017, היתה אמירה מוסרית ברורה של ישראל וארה"ב שלא נסבול יותר את האנטישמיות של אונסק"ו. אם וכאשר אונסק"ו יעצור את ההטייה שלו נגד ישראל, יפסיק להכחיש את ההיסטוריה ויתחיל להתייצב לצד האמת, ישראל תתכבד להצטרף מחדש. עד אז, ישראל תיאבק באנטישמיות באונסק"ו ובכל מקום אחר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון (צילום: אבי אוחיון, לע"מ)
Back to top button