חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

לפני חיסול: נתפס ברכב חבוש בכובע, כפפות ואקדח חצי אוטומט

בלשי משטרת ישראל עצרו בתחילת החודש (6.9.18) את חאלד ניג'ם בן 29 תושב יפיע לאחר שהפתיעו אותו בפעילות יזומה כשהגיעו לחניון לחאם בנצרת ומצאו אותו יושב במושב הנהג, ברכב מזדה ללא לוחיות זיהוי, חבוש בכובע קסקט המכסה את פניו, ידיו מכוסות בכפפות והוא מחזיק במכשיר קשר ובאקדח חצי אוטומט והחלון לצידו פתוח.

הבלשים חסמו את חזית רכבו, וצעקו לעברו עצור. ניג'ם שהבין כי "נתפס על חם" הסיע את הרכב לאחור בפראות, למרות שאין ברשותו רישיון נהיגה תקף, פגע ברכב שעמד מאחוריו, סובב את גלגלי הרכב לכיוונו של השוטר שעמד בחזית הרכב ונסע לכוונו במטרה למנוע את מעצרו.

השוטרים שחשו סכנה מוחשית ירו באוויר והנאשם המשיך במנוסתו כשהוא נוהג במהירות ובפראות, עוקף רכבים שעמדו בפקק תנועה, נוסע נגד כיוון התנועה ופוגע ברכבים אחרים, תוך כדי שהוא מבהיל ומסכן את משתמשי הדרך.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ניג'ם הצליח להימלט מהשוטרים ובהמשך נטש את הרכב והחל צועד ברגל. השוטרים שכל העת דלקו אחריו זיהו אותו צועד בשכונה המזרחית בנצרת וכשזה הבחין בהם פתח בריצה, זרק את האקדח כשהוא ללא מחסנית ובתוכו כדור חי בקנה. לבסוף הצליחו השוטרים לעצור את הנאשם ובהמשך גם נתפס הרכב כשבתוכו המחסנית של האקדח, תחמושת ולוחית הזיהוי מקופלת.

בחקירתו איים ניג'ם על אחד השוטרים ואמר לו : "אתה חקרת את אמא שלי ואמרת שלא תחקור אותה…….אם תחקור את אמא שלי שוב תשאיר את המשטרה בצד והחשבון שלך יהיה איתי בינך לביני" תוך כדי שהוא מפנה אצבע מאיימת לעבר השוטר.

לאחר חקירה אינטנסיבית ומקצועית חומר החקירה הועבר לפרקליטות מחוז צפון אשר הגישה ביום חמישי האחרון כתב אישום כנגדו המייחס לו עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, נשיאה והובלה של נשק, איומים, מעשה פזיזות ורשלנות, נהיגה ללא רישיון נהיגה וללא רישיון רכב והפרעה לשוטר. בנוסף, הוגש נגדו גם בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

במשטרת ישראל מציינים כי מתחילת השנה נתפסו מאות אמצעי לחימה מעל 250 נשקים (כ-80 מהם איירוסופט), מעל 850 חשודים נעצרו ומעל 120 כתבי אישום הוגשו בבתי המשפט השונים במקביל לבקשה להאריך את מעצרם עד תום ההליכים של אותם עבריינים.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

2 תגובות

  1. רוב תושבי יפיע שונאי יהודים ומדינת ישראל. בשנה שעברה בדרך לנצרת, בשל התנועה בכביש נאלצתי לעצור ליד כיכר ביפיע, בחור שעמד בכיכר קפץ על הרכב שלי ותלש את דגל ישראל המתנופף עליו. מודה שקיבלתי הלם.

Back to top button