חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: חברתם התעלפה אך במקום להזעיק עזרה רפואית אנסו אותה

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אוריאל בלישה ואביהו דרעי בני 19 מביתר עילית בגין עבירות של אינוס תוך ניצול מצב ובנוכחות אחר. אביהו דרעי הואשם גם בגין הדחה בחקירה.

באוגוסט 2018 בשעות הערב, נפגשו הנאשמים והמתלוננת אשר היו מיודדים קודם לכן ובילו יחדו. בשלב מסוים, חשה המתלוננת בבחילה וסחרחורת ואמרה לנאשמים כי היא מרגישה שהיא עומדת להתעלף בעקבות מחלה ממנה היא סובלת, וכעבור זמן קצר התעלפה ונפלה על צידה כשעיניה עצומות. הנאשמים החלו קוראים בשמה של המתלוננת בניסיון להעירה ואף סטרו לה קלות. בשלב מסוים המתלוננת החלה להקיא ואף להחנק, אז היטה אביהו דרעי את ראשה לצד על מנת שלא תבלע את לשונה.

בשלב זה, לאחר שהמתלוננת התעלפה, נמנעו הנאשמים מלהזעיק עזרה רפואית ותחת זאת אנסו את המתלוננת בזה אחר זה, בעת שהיא לכודה בתוך גופה, ערה למתרחש ומבלי שיכולה הייתה להגיב בדרך כלשהי (בשל ההפרעה ממנה היא סובלת). הנאשמים צחקו ביניהם ולאחר זמן מה התעוררה המתלוננת מעלפונה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אז, אמרו הנאשמים למתלוננת כי דאגו מאוד לשלומה וליוו אותה לביתה. במעשיהם בעלו הנאשמים אישה שלא בהסכמתה החופשית, תוך שניצלו את היותה במצב של חוסר הכרה וכן ביצעו זאת – כל נאשם בנוכחות אחר, שחבר יחד עמו לביצוע האינוס בידי שניהם.

כמה ימים לאחר מכן, לאחר שהמתלוננת הגישה תלונה במשטרה, שלח אליה אביהו דרעי מסרון בו נכתב: "מצטער על מה שהיה……תבטלי את התלונה נשב כולם ונדבר ונגיע להסדר…" במעשיו אלה ניסה להניע את המתלוננת שתחזור בה מהודעתה.

אילוסטרציה (קרדיט: pixabay)

2 תגובות

  1. הבחורה חסרת מצפון והיא היתלוננה עליהם שני חיילים בגלל שהם ניסו להרחיק אותה מערבים אתם כותבים פה משהו שזה לא נכון בכלל אני מכיר תבחורים והם סך הכל ניסו לעזור לה הם מכירים את הבחורה מלא זמן עד שאחד תפס אותה עם ערבים אז הוא ניסה להרחיק אותה מהם והיא ניסתה להיתנקם והיתלוננה זה לא נכון זה תלונת שווא תפסיקו להחפיש את החיילים שלנו כל דבר למרר להם תחיים והינה עובדה שהם משוחררים

Back to top button