חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

צפו בתיעוד הפיגוע בגוש עציון: בן 40 נפצע קשה מאוד המחבל נוטרל

הבוקר (ראשון) בסביבות השעה 11:00 מגיע מחבל לסניף הסופר "רמי לוי" שבצומת גוש עציון. המחבל חמוש בסכין מסתובב בכניסה אל הסניף וממתין "לשעת כושר" ומחפש את הקורבן.

דקות לאחר מכן לאחר שמצא את הקורבן, התקרב אליו כשהוא פונה עם הגב אליו ולא מבחין בו, ודוקר אותו בפלג גופו העליון. הפצוע ניסה להיאבק במחבל אך הוא הצליח לרוץ עשרות מטרים ואז נורה על ידי אזרח שהבחין במתרחש ונטרל אותו.

תיעוד הפיגוע

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 40, תושב גוש עציון שנדקר בגבו ופינו אותו לבית החולים שערי צדק בירושלים כשמצבו קשה מאוד, לא יציב עם פצע דקירה בפלג גופו העליון.

פראמדיקית מד"א חגלה ארז סיפרה: "הייתי בקניות בקניון כששמעתי צעקות ויריות בסמוך לכניסה. מיד רצתי למקום וראיתי גבר כבן 40 שכב מחוסר הכרה כשהוא סובל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון. הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים שכלל עצירת דימומים ודיווחתי למוקד מד"א על האירוע. יחד עם צוותי מד"א וכוח רפואה של צה"ל שהגיעו במהירות למקום המשכנו את הטיפול הרפואי והוא פונה במצב קשה ולא יציב לבי"ח."

צילום: יוסי ויצמן דוברות מד"א
צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה

המחבל, חליל יוסף עלי ג'ברין, בן 16 מהכפר יטא שמדרום לחברון פונה במצב בינוני לבית החולים כשהוא עם פצעי ירי בגפיים.

המחבל מפונה לבי"ח

ראש המועצה האזורית שלמה נאמן הגיב לפיגוע ואמר: "אני רואה בחומרה את הפיגוע הקשה. מטרתם של מפגעים אלו היא אחת; לשבש לנו את אורח החיים. שכנינו הערבים צריכים להתמודד עם השאלה אחת ויחידה: או שאתם חיים איתנו כאן ומתנהגים כמו בני אדם או שאתם בוחרים בדרך תקיפה ואז גם תשלמו את מלוא המחיר. אני קורא לממשלת ישראל ולצה"ל להפעיל יד ישראלית קשה ולגדוע את ידי המחבלים! אני רוצה לומר בקול ברור שגם אם אנו נפגעים הניצחון יהיה איתנו. הדרך של לפגוע בנו בסופו של דבר לא תשתלם להם. אנחנו כאן לנצח".

2 תגובות

  1. הצעתך מקובלת בעייני רבים – אבל אי אפשר לעשות כך בפרהסייה. ישנן דרכי פעולה אחרות יותר דיסקרטיןת -למשל, דווקא כן להביא אותו לבית-חולים מורדם ומונשם, ואגב כך גם להיטיב עם יהודים הממתינים בתור להשתלות…תרומת איברים מגוף צעיר ופוטנטי…והמבין-יבין.

  2. המחבל הוא בן מוות ,למה לטפל בו ,למה לא לתת לו לדמם עד מוות. זה מה שמעודד אותם לבצע עוד פיגועים, כל המחבלים הפוטנציאלים יחכו אותו. או 72 בתולות או גיבורים.

Back to top button