מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: גנב את רכבו של אחיו ויצא למסע של גניבות, שוד ועבירות מין

בתום חקירה מאומצת של משטרת ישראל פוענחה סדרה של אירועי פשיעה חמורים שבוצעו על פי החשד תוך שעות ספורות על ידי גבר בן 30 תושב אשקלון בתחילת החודש.

תחילתה של החקירה בדיווח שהתקבל במשטרת ישראל, על שוד חנות נוחות בתחנת דלק בראשון לציון, ממנה נשדדו על פי החשד אלפי שקלים.

החשוד נעצר כבר למחרת השוד על ידי שוטרים ברמת גן ומחקירתו עלה חשד כי הוא מעורב בסדרה של אירועים נוספים שתחילתם באשקלון ובהמשך דרך ראשון לציון ותל אביב וסיומם ברמת גן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהחקירה עלה חשד לפיו, גנב החשוד את רכבו של אחיו באשקלון שם גנב מצעירה שפגש ברחוב את הטלפון הנייד שלה. לאחר מכן נסע החשוד לראשל"צ ונכנס לתחנת הדלק ברחוב יוסף ספיר בעיר. החשוד שדד מהמוכרת בחנות הנוחות אלפי שקלים וגנב את הטלפון הנייד שלה.

עוד עלה מהחקירה כי לאחר השוד, נסע החשוד לבית מלון בתל אביב, שם על פי החשד שכר חדר במקום ובשלב מסוים ביצע עבירת מין בצעירה אותה הכיר במקום, צעקותיה של האישה לעזרה הניסו אותו והוא נמלט.

לאחר שנמלט מבית המלון, נכנס החשוד בדרכו לתחנת דלק ברמת גן וביקש מהמוכרת בחנות הנוחות שבמקום לבצע שיחה מהטלפון שלה. המוכרת מסרה לו את הטלפון הסלולרי שלה ובתגובה הוא לקח את הטלפון ונמלט מהמקום, עד שנעצר כאמור על ידי השוטרים.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בראשל"צ. עם סיום החקירה הגישה הפרקליטות, בראשית השבוע, הצהרת תובע לפיה יוגש כתב אישום כנגד החשוד.

צפו בסרטון המתעד חלק מהאירועים

צילום: דוברות המשטרה

 

תגובה אחת

Back to top button