מאמרים

בפינה האישית: תרבות הנהיגה

רוכב אופנוע נפצע קשה מפגיעת רכב ברמת גן. כל יום זה קורה ואנחנו עדיין לא מתעוררים, כמעט כל מהדורת חדשות נפתחת בתאונת דרכים שמתרחשת ואנחנו עוצמים את עין שמאל. כבר כמה שנים שישראל נמצאת ברשימה הגבוהה ביותר בתאונות הדרכים בעולם.

אלפי אנשים מאבדים את חייהם נשארים נכים או משותקים, מדי יום התופעה הזאת שמתרחשת כאן תחת האף של כולנו, אולי התרגלנו? עצוב שכך !

ובפועל דבר לא משתנה. הנהיגה היא תרבות המושרשת בנו ומתחילה בחינוך. שיעורי הנהיגה הם מפתח ללקיחת ההגה בידיים ולנהיגה של איש היישר בעיניו יעשה ,שיעורי הנהיגה מלמדים רק איך לעבור את הטסט לא מלמדים על תרבות או על נהיגה נכונה וסבלנית

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מה זה אומר עלינו כחברה? ומה כל אחד מאיתנו יכול לעשות כדי לשנות זאת? האם הנהיגה בישראל מסמלת את אופי החברה? חברה שדוגלת ושואפת לסבלנות וערכיות מגיעה למקום של תחרותיות וה"אני רוצה להיות ראשון " בכביש. שתרבות הנהיגה תהיה המקור הראשון לשינוי חברתי נהפוך את המקום הקטן הזה שנקרא ביתנו לנוח יותר סבלני יותר ובעיקר איכותי יותר.

שנצליח להגיע למקומות האלו נוכל באמת לחיות במקום ראוי יותר למען עתיד ילדנו. ההגה בידיים שלנו, קחו אותו למקום חיובי וצרו אתם את השינוי שכולנו מייחלים לבואו.

Back to top button