חדשות חוץמבזקים

מבצע זק"א אומן תשע"ט בעיצומו

בעקבות שורת האסונות בשנים האחרונות בהתקבצות עשרות אלפי יהודים בראש השנה באומן שבאוקראינה, מפעיל ארגון זק"א זו השנה האחד עשר מוקד מיוחד לאיתור חילוץ והצלה בשיתוף פעולה עם ארגוני ההצלה.

הארגון נותנים מענה רפואי לנזקקים, והשנה בנוסף, מחלקים המתנדבים אלפי צמידי זיהוי לילדים בכדי למנוע מקרים של ילדים נעדרים.

משלחת המתנדבים בפיקודו של המתנדב המסור עזריאל שניצר, מתנדב וותיק הנוסע מידי שנה לאומן וחבר ביחידת החילוץ של פיקוד העורף וזק"א, יעשו כל שביכולתם לדאוג לרווחתם וביטחונם של השוהים באומן, בתקווה כי לא יזדקקו לעזרתם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עזריאל שניצר, אמר: "אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם ארגוני ההצלה, המתנדבים של זק"א נמצאים כאן באומן כדי לתת את המענה והעזרה הנדרש במשך כל ימי החג. השנה אנו מחלקים אלפי תגי זיהוי לילדים קטנים שנמצאים באומן כדי שלא ילכו לאיבוד. אנחנו פרוסים במספר מוקדים באזור הציון של רבי נחמן זיע"א."

המוקד של זק"א אומן פעיל במספר 096-770-1220.

יהודה משי זהב יו"ר זק"א, אמר: "כארגון ההצלה הבינלאומי היהודי הגדול ביותר אנו רואים חובה וזכות לקחת חלק במערך ההצלה והבטיחות למאות אלפי היהודים העולים לראש השנה לציון רבי נחמן מברסלב באומן. זו השנה האחד עשר שאנחנו לוקחים חלק בפעילות חשובה זו".

צילום: נתן קניג
צילום: נתן קניג
צילום: נתן קניג
צילום: נתן קניג
צילום: נתן קניג
צילום: נתן קניג
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח