העולם הערבימבזקים

נציגים מהאיחוד האירופי השתתפו בתערוכה אנטישמית של הרש"פ

נציגים בכירים מהאיחוד האירופי השתתפו בתערוכה אנטישמית שהתקיימה במקבץ הלא חוקי חאן אל אחמר הסמוך לכפר אדומים. התערוכה התקיימה בחודש אוגוסט מטעם משרד החינוך והחקלאות הפלסטיניים ובהשתתפות שר החינוך סברי ציידם והשר ל"ענייני מאבק בהתנחלויות", ווליד עאסף.

תנועת רגבים חשפה את התערוכה במסגרת המעקב שהיא מנהלת אחר המתרחש בחאן אל אחמר. כזכור, לאחר עשור של מערכה משפטית שהובילו תנועת רגבים ופורום עוטף ירושלים, בג"ץ דחה השבוע את העתירות מטעם הרשות הפלשתינית שדרשו להקפיא את פסק הדין שניתן לפני כחודשיים להריסת המאחז הבלתי חוקי. השופטים קבעו כי מדובר בפסק דין חלוט ואישרו את מתווה הפינוי לשכונה שמדינת ישראל הכשירה בעשרות מליוני שקלים.

העיתונאי ישי פרידמן ממקור ראשון פרסם הבוקר (שישי) כי בהצגת התערוכה ובנאומים השתתפו בין השאר נציגי ארגוני או"ם כמו סוניה עזאם, נציגת אונסק"ו ברמאללה ונציגת יוניצ"ף ברמאללה, ג'נבייב בוטין. לצד שגריר דרום אפריקה ברשות הפלסטינית, נראתה גם הילדה הארלדסטאד נציגת נורבגיה ברשות הפלשתינית, וכן נציגים מבריטניה, הולנד וגרמניה. זיהוי הדמויות נעשה בעזרת חוקרי עמותת ngo מוניטור.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בציורים מוצגת ישראל כתמנון מפלצתי שבזרוע אחת שלו הוא חונק ילד ערבי ובזרועו השניה עוקר בית ספר, כנסיות ואת מסגד אל אקצה.

איורים אחרים הציגו את חיילי צה"ל מכוונים את נשקיהם לילדות.

באחד הציורים נראית דמותו של נשיא ארה"ב טראמפ יושב בתוך טנק, וחייל ישראלי מוביל את הטנק לעבר ילד ערבי.
בקריקטורה נוספת, מוצגת ישראל כנשר בעל אף מעוקל, בדומה לציורים שהתפרסמו בעיתון הנאצי "דר שטירמר".

"שוב אנו נוכחים לראות כי המעורבות האירופית ההומניטרית לכאורה בשטחי יהודה ושומרון היא רק כיסוי", אומר ישי חמו, רכז הפעילות של רגבים ביהודה ושומרון. "מדובר בפנים חדשות של אותה אנטישמיות ישנה. במקרים אלו האמת נחשפת ואנו מברכים על כך", אומר חמו.

"כבר שנים ארוכות שהמימון האירופי מאפשר לרשות הפלשתינית להשתולל בבניה בלתי חוקית כדי להשתלט על שטח הנמצא תחת שליטה ישראלית, במטרה לייצר רצף טריטוריאלי בשליטת הרשות הפלשתינית. מדינת ישראל חייבת להרוס את מאחזי הרשות הפלשתינית, בהתאם לפסק הדין שנתן בג"ץ השבוע, ולפעול בחריפות באמצעים דיפלומטיים נגד נציגים זרים השותפים בבניה ובהסתה".

תמונות מתערוכת ההסתה מתוך דף הפייסבוק הרשמי של משרד החינוך ברשות הפלשתינית.

2 תגובות

  1. חאן אל אחמר נמצא בשטח כבוש בשליטת המפקד הצבאי,לא יעלה על הדעת שבשטח שבשלית הצבא תושבים ינהלו תעמולת הסתה בינלאומית נגד הריבון.מארגני התערוכה שמסיתה לכלא עד למשפט !לנציגים האירופים הנוטלים חלק בפעילות חתרנית נגד הריבון המפקד הצבאי צריך לתת שהות של 24 שעות להתיייצב בנתב"ג בביקורת הגבולות.חד וחלק לנהל מדינה לאכמו עיירה יהודית במזרח אירופה.יהיו מחאות דיפלומטיות? אז יהיו נראה אותם איך יגיבו כאשר ננהל בגלוי פעילות סבוטאג' נגד הממשלה המקומית. התנהלות עקבית כראוי לשלטון תמנע מהאירופים פעילות נוגדת השלטון ועדיין לא אמרתי דבר בהקשר של הפינוי צודק או לא איני בקי בפרטים ואין לי דעה.בעיקרון אני בגישה של חייה ותן לחיות אך לא הפקרות של הסתה וחתירה תחת מסד קיומנו כאן.

  2. האו"מ שמום צריך להבין שזוהי מדינת היהודים והערבים-פאלסטינים הם גנבי גבולותינו !!! לעולם לא עוד !!! לעולם לא יהיו פה 2 מדינות ל 2 עמים כי את זכות השיבה של הפלסטינים הם יכולים ליישם בשטח אחר של העולם כמו בשיטחה של מדינת ירדן !!! ועד אז פאלסטינים לכו לנקנקנק ת'צמכם בטוחססס

Back to top button