מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: התקשר לקשישות והציע להן הצעות בעלות אופן מיני בוטה

לפני כשבועיים התקבלה במשטרת ישראל תלונה מקשישה כבת 79 תושבת אזור השרון אשר מסרה כי התקשר אליה גבר שהתחזה לעובד בנק ודרש ממנה להסדיר חוב לבנק בסך מאות אלפי ש"ח. בהמשך, החשוד התקשר למתלוננת פעמים נוספות והציג עצמו כעובד ממחלקת המים, הודיע לה כי יש תקלת מים והציע את עזרתו כאשר במהלך השיחות הציע לקשישה הצעות בעלות אופן מיני בוטה.

עם קבלת התלונה נפתחה חקירה אינטנסיבית תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים לאיתור החשוד שאותר ונעצר בתחילת השבוע (שני).

במהלך החקירה הצליחו החוקרים לאתר את הטלפון "המבצעי" של החשוד אשר עפ"י החשד שימש אותו שעה שהתקשר למתלוננת. עוד התברר כי החשוד התקשר לקשישים וקשישות רבים, התחזה לאחר, הודיע על תקלת מים והציע כביכול את עזרתו. בחלק מהמקרים הציע ככל הנראה הצעות בעלות אופן מיני בוטה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עם התפתחות החקירה חוקרי המשטרה איתרו שלושה מתלוננים נוספים, שתי נשים וגבר. מתלונתם עולה כי החשוד פעל בדפוס פעולה דומה, התקשר אליהם כשהוא מתחזה לאחר (עובד חברת מים), מודיע על תקלת מים ומציע את עזרתו.

בדיון שהתקיים ביום שלמחרת מעצרו (שלישי) בבית משפט השלום בפתח תקווה הורה ביהמ"ש על מעצרו של החשוד עד לאותו לילה בגין עבירות של הטרדה באמצעות מתקן בזק, ניסיון לקבלת דבר במרמה והתחזות לאחר במטרה להונות. בלילה שוחרר החשוד בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית עד היום.

משטרת ישראל קוראת לקשישים וקשישות נוספים הסבורים כי נפגעו מהחשוד, לפנות לתחנת המשטרה הקרובה לביתם.

אילוסטרציה (קרדיט: Max Pixel)
Back to top button