חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

"הלוואי שיכולתי לפרט לאזרחי ישראל את המבצעים שאני מאשר"

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום באירועי הרמת כוסית לרגל השנה החדשה בשב"כ, במערך הסייבר הלאומי, בוועדה לאנרגיה אטומית (וא"א) ובפורום מטכ"ל. רה"מ נתניהו הציג בפני גופי הביטחון את תפיסת הביטחון 2030.

רה"מ נתניהו אמר לעובדי שירות הביטחון הכללי כי "השב"כ מרתיע, מסכל ומכריע יום-יום, שעה-שעה, את מבקשי נפשנו. מאות, אין יום, אין יום שאין סיכול. אין יום שאין פעולה שנמנעה. ואם מדינת ישראל נראית אחרת מהזעזוע שפוקד את אזורנו, וממה שקורה במדינות מסביבנו, והיא נראית אחרת מאוד, זה לא משום שאין התקפות או ניסיונות תקיפה. זה משום שיש הגנה, סיכול והרתעה. חלקכם בזה הוא אדיר.

הלוואי שיכולתי לפרט לאזרחי ישראל יום יום את הדוחות שאני מקבל, או את המבצעים שאני מאשר. קל לי לאשר אותם, כי אני סומך עליכם, אני רואה מה אתם עושים. עכשיו אנחנו נדרשים להיערך לעתיד".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: קובי גדעון / לע"מ
צילום: קובי גדעון / לע"מ

בהמשך קיימו ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון אביגדור ליברמן והרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט הרמת כוסית לרגל השנה החדשה עם פורום מטכ"ל, וכן סיור בבית ראש הממשלה ההיסטורי בקריה בתל אביב, לאחר סיום תהליך שימור ושחזור. רה"מ נתניהו השתתף בטקס קביעת מזוזה במקום.

רה"מ נתניהו אמר לפורום המטה כללי, "אני מברך על כך ששיקמו את החדר הנפלא הזה (חדר הדיונים בבית רה"מ בקריה), השיקום הנפלא הזה, זהו מקום היסטורי, זה רגע חשוב מאוד בתולדות עמנו. אני רוצה לברך את המטה הכללי לקראת השנה החדשה. אני מאמין בכם, אני מאמין בצה"ל וביכולות שלנו לעמוד מול כל האתגרים בהצלחה יתרה למען ביטחון ישראל. שנה טובה".

צילום: קובי גדעון / לע"מ
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח