מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: "עקץ" מיליוני ש"ח מבת זוגו ומשפחתה

במהלך התקופה האחרונה התקבלו במשטרה מספר תלונות על אדם כבן 51 ש"עקץ" בהונאה ובמרמה סכום מצטבר של מעל 6 מיליון ש"ח תוך שהוא מתחזה ומציג עצמו כאיש עסקים. חוקרי המשטרה שמיד פתחו בחקירה סמויה, הגיעו תוך זמן קצר לזהותו של החשוד.

עם התקדמות החקירה, עלה החשד כי החשוד מזה כשנתיים נמצא במערכת יחסים עם בת זוגו, בפניה עפ"י החשד הזדהה בשם דומה לשמו האמיתי לאורך כל התקופה, והצליח בעורמה לרכוש את אמונה וקרבתה ואף של בני משפחתה ומכריה, על מנת להוציא מידיהם כספים בשווי מצטבר של כ 6 מיליון ש"ח באמתלה שהוא משקיע זאת בעסקיו השונים.

בין קורבנות אלו, נמצא אביה של האישה, שעפ"י החשד הצליח החשוד להוציא מידיו כ 3 מיליון ש"ח שהם כספי הפנסיה היחידים שלו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד עלה בחקירה, כי החשוד עבד במהלך תקופה זו בחברה העוסקת בשיווק מוצרים מן הטבע, גם שם פעל החשוד עפ"י החשד בדפוס פעולה דומה על מנת לרכוש את אמונה של בעלת החברה ולקבל גישה לחשבונות הבנק תוך שמציג עצמו גם בפני אחרים כבעלים של החברה, מהם עפ"י החשד הצליח להוציא מאות אלפי שקלים נוספים.

את כל הכספים עפ"י חשד חוקרי המשטרה, שלשל החשד לכיסו וכשהבין כי עולה החשד נגדו, ניסה עפ"י החשד להימלט לדרום הארץ ולהסתתר.

אמש (רביעי), עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, איתרו בלשי המשטרה את החשוד בעיר אילת כשברשותו המחאות חתומות על שם החברה בה עבד וכסף מזומן ועצרו אותו לחקירה בחשד לקבלת דבר במרמה, הונאה, זיוף מסמכים והלבנת הון.

היום בשעות הצהריים יובא החשוד להארכת מעצרו בפני בית המשפט.

במשטרה אומרים כי "מדובר בחשוד שפגע באופן אישי ורגשי בקורבנותיו ומעבר לכך הוציא מידיהם בעורמה כסף רב, שהנו כספם היחיד למחיה ובכך פגע בהם אנושות. זיוף, מרמה והתחזות לאחר הינן מהעבירות החמורות בתחום בהם משתמשים העבריינים בשיטות שונות ומגוונות במטרה 'להכניס' את ידם לכיסו של האזרח הנורמטיבי ולפגוע בממונו, ברכושו וביטחונו. החקירה הסמויה, איסוף הראיות ומעצר החשוד, מהווים נדבך חשוב ומרכזי ביכולתה של המשטרה לאתר את אותם הגורמים ולהביאם לדין. כל זאת למען שמירה על סביבת חיים שגרתית ובטוחה לכלל האזרחים."

צילום: דוברות המשטרה
Back to top button