מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: תקפו קשישים בפארק בקריית גת וגרמו להם לחבלות

קשישים העירו במהלך סוף השבוע לצעירים על רעש בפארק שבקריית גת, והותקפו בתגובה בחבטות מקל על גופם. פעילות מחלק הנוער במשטרה הביאה לאיתורם של החשודים ולחקירתם. אתמול הוגש כתב אישום כנגד שניים מהם על ידי חטיבת התביעות המשטרתית.

ביום שישי (31.8) בשעות הערב, ישבו מספר שכנים, כמנהגם, על ספסל מתחת לביתם באחת משכונות העיר קריית גת. באותה העת, שעה 19:00 לערך, הגיעו כארבעה צעירים עם כוסות אלכוהול והחלו להשתולל ולקלל בשפה רוסית במקום. השכנים, קשישים בשנות ה-70 לחייהם, ניסו לבקש מהם לעזוב את המקום אך הנערים המשיכו בשלהם.

תושבת המקום בת 77 הניפה לעבר החבורה את מקל ההליכה שאחזה מתוך תקווה שיניחו להם וסימנה להם להניח להם לנפשם אך אז הותקפה ע"י אחד מהחשודים באמצעות קרש ושכן נוסף, בן 78 הותקף אף הוא בגבו ע"י חשוד אחר. לקשישה נגרמו חבלות של ממש כתוצאה מהתקיפה שהותירו סימנים בגופה. מיד לאחר מכן נמלטו החשודים מהמקום והקשישים הגיעו אל תחנת המשטרה על מנת להתלונן על שארע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בפעילות משרד הנוער של משטרת קריית גת תוך שימוש באמצעיים טכנולוגיים וחקירה נרחבת במישור המודיעיני, אותרו שלושה קטינים ובגיר החשודים במעורבות במעשה האלים.

בחקירתם מסרו המעורבים את גרסתם ומעצרם של שניים, בני 16 ו-17, הוארך בבית המשפט בשלושה ימים לטובת המשך החקירה.

אתמול, הגישה חטיבת תביעות לכיש כתב אישום כנגד השניים בבית המשפט לנוער בגין תקיפת קשיש וגרימת חבלות.

"מדובר בצעירים שצרכו אלכוהול וככל הנראה בשל כך הגיבו באלימות כנגד קשישים תמימים שביקשו מהם מעט שקט בערב שבת. פעילות מקצועית הביאה לאיתורם ולהגשת כתב אישום נגדם. לא נאפשר הפרת שלוות כל אזרח באשר הוא בדגש לפגיעה בשכבות החלשות ואוכלוסייה מבוגרת. מדובר באירוע חמור ובריוני שבנס לא נגמר באסון לאור גילם של הקורבנות", נמסר מהמשטרה.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח