צרכנות

כך תעשו סדר בבית שלכם

הבית שלנו הוא מבצרנו, תמיד נרצה לשמור עליו נקי ומסודר. גם משפחה עם שישה נפשות, שיש לה לפחות שני זאטוטים תשאף לשמור על סדר וארגון בבית וזאת על מנת לא להיכנע לכאוס ולבלגן שיכול להתרחש בכמה דקות בבית. ידוע כי סדר מאפשר פעולות הגיוניות ויעילות, זרימה יותר שקטה של המחשבות, ובהעדרו הכל הופך להיות הרבה יותר קשה ופחות אפקטיבי.

אם כך, על מנת להכניס קצת סדר וארגון, יש לתכנן את החללים בצורה מסודרת לרכוש רהיטים שמאכלסים את החפצים והרכוש שלכם ובעיקר ליישם את ההבנה שלכל חפץ יש מקום משלו. בואו נתחיל עם הנעליים שלנו, נעליים מפוזרות בבית גורמות למראה בית מרושל, הן יכולות להסתובב מתחת לספה או המיטה ואתם תבזבזו שעות כדי לחפש אותן. מה יותר נוח מלבחור מיקום שמיועד לאחסון נעליים? במאמר להן נספק כמה טיפים לארגון וסדר שיקלו על היום יום של כל אחד מאתנו.

לצפייה בקטלוג ארונות נעליים לחץ כאן

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כל מקום והאחסון שלו

כדי להשליט סדר רצוי שלכל חפץ בחלל החדר יהיה מקום אותו מאחסנים בקלות בתום השימוש. כוננית ספרים תחזיק את כל הספרים וחוברות העת, פתרונות אחסון נעליים ובגדים יאכלסו את כל הבגדים וזוגות הנעליים שלכם בצורה מסודרת, וכל מה שתצטרכו זה לשלוף את הבגד או הנעליים. בארונות מומלץ גם לאחסן את שמיכות החורף ושאר מוצרי הטקסטיל. קופסאות דקורטיביות על המדפים או תחת השולחן יכולות להיות מקור אחסון נפלא למשחקים וכל מיני אביזרי משחק. גם מגירה תחת המיטה היא מקור אחסון מושלם לחפצים השונים שתבחרו.

סידור החלל 

 הסידור של החלל הוא אלמנט מכריע בסדר והארגון. בחלל הסלון והמטבח ידרשו הרבה מקורות אחסון לכל הכלים. יש להעמיד את המקרר במקום שהוא נוח ונגיש לפתיחה, גם פינות שולחנות אוכל בשילוב כסאות למטבח צריכות להיות במיקום נגיש שלכל דייר תהייה אליהן גישה. גם בחלל חדרי הילדים רצוי שישרור סדר וארגון, שכל חפץ, משחק או פריט יהיה לו את המקום שלו. כמו כן, כל אביזרי ביה"ס, כלי כתיבה וספרים יושכנו בשולחן כתיבה ומחשב לחדר ילדים ונוער, שמכיל בתוכו מגרות מדפים ומצע מרווח ונוח שמותאם למידותיו של הילד.

נגישות לכל דבר

רצוי שבכל מקום בו תאחסנו את חפציכם, תהייה גישה נוחה לכל פריט. מעמד הנעליים אמור להיות נגיש ולהכיל את כל מבחר הנעליים שלכם. גם הארונות בכל חללי הבית צריכים להיות בהתאם לתכולה שלכם ולהיות נוחים ופשוטים לפתיחה וסגירה.

אתם מוזמנים לבוא ולמצוא את ארון הנעליים שמתאים לכם, תוכלו להתרשם מהמבחר ולבחור בקלות את הארון נעליים שיתאים בדיוק לצרכיהם ולהתנהלות היומית שלכם, תוך התאמה מדויקת לעיצוב של החלל. כל בחירה שלכם רהיטים לבית אמורה להתאים לשנים רבות קדימה, דמיר רהיטים להרכבה עצמית תוכלנה לספק לכם את הביטחון של רהיטים בקונספט העיצובי וגם עמידות לאורך שנים.


המאמר באדיבות –
דמיר רהיטים: ריהוט משלים לבית להרכבה עצמית

 

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח