מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ דב חנין: "מאחורי ההריסה עומדת תכנית גדולה ומסוכנת"

ח"כ דב חנין אמר לפני זמן קצר (רביעי) בעקבות החלטת בג"צ לאפשר את הפינוי של חאן אל אחמר כי "מדובר בעוול קשה שעל כל אדם בעל מצפון להתקומם מולו." הוא ציין כי מדובר ב"מהלך אכזרי וכוחני של הריסת כפר שלם על כל תושביו שגורשו לשם מהנגב בשנות ה-50' וכעת עומדים שוב בפני גירוש בכפייה. משפחות שלמות, עם ילדים, יימצאו עצמן ללא קורת גג. בית-הספר האקולוגי – שבנו מצמיגים – ייחרב."

ח"כ חנין הוסיף כי "הריסת הכפר היא לא רק מהלך לא אנושי, המייצר עוול, אלא גם פוגעת ביכולת שלנו להגיע לשלום ומחבלת בעתיד של כולנו, ישראלים ופלסטינים כאחד. מאחורי ההריסה עומדת תכנית גדולה ומסוכנת של סיפוח, שמטרתה לייצר רצף של התנחלויות מירושלים עד יריחו, לבתר את הגדה המערבית לשני חלקים, למנוע הקמת מדינה פלסטינית עצמאית בצד ישראל – כדי למנוע אפשרות להגיע לשלום ישראלי-פלסטיני"

דב חנין (צילום: אתר הכנסת)

4 תגובות

  1. המחבלים הערבים וסייעניהם השמאלנים הפסידו. בשש וחצי השנים הקרובות נחסל את הבעייה, בהעברה מרוכזת לירדן. גם של השמאלנים

  2. הגיע הזמן שיעשה צדק בחברה הישראלית ושיפסיקו לתת קרדיט לטרוריסטים שמחבלים במדינה והופכים אותה להפקר הגלגל מסתובב לו וכל אחד מקבל את המגיע לו והכפר חאן אל אחמר הוא לא חוקי ומן הדין שיהרס ושיפסיקו להשתלח ביהודים שהם סובלנים

  3. בוגד צבוע מקומך תלוי בכיכר מלכי ישראל !
    1) כל מה שנוגד את האג'נדה שלך נפסל אפילו כשמדובר באב כל הרעיונות שלך : "בג"ץ" ????!!!!???

    מלך הבוגדים וצריך לחסל אותו מיידית.

    2) בראש כזה, על ההתנתקות היית צריך להפגין חודשים נגדה ואתה תמכת כי מדובר ביהודים והעם היהודי נטול כל זכות קיום ??? אתה יצור דפוק.

  4. דב חנין , אתה בוגד ומתןשלח כרונולוגי !! לא מיתבייש ללקק בטוחסססס השעיר והדביק של הערבים מהרשימה המשותפת ?!?! כבוד אים לך חנין טפוווווווווווווווווו

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח