חדשות הארץמבזקים

ראש השנה בבית – שוחרר קצין צה"ל שנפצע בגבול עזה

לפני חודש וחצי פונה בר ועקנין, קצין בגבעתי לחדר הטראומה במרכז הרפואי סורקה בבאר שבע לאחר שנפצע באזור כיסופים מפצע ירי שחדר לאזור הבטן והחזה.

הוא הובהל לניתוח דחוף שלאחריו אושפז ביחידה לטיפול נמרץ כללי עד לייצוב מצבו ומשם להמשך טיפול הרפואי הנדרש להחלמת הפצע ממנו סבל במחלקה לכירורגית ב'.

לאחר מכן עבר בר תהליך שיקום במחלקת שיקום בסורוקה. תהליך השיקום כלל סיוע פיזי ועד להגלדת פצע הירי ולשלב בו בר מתהלך עצמאית ובצורה יציבה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השבוע נבנתה עבורו תוכנית המשך ייעודית לקראת שחרורו מבית החולים.

בר ועקנין, קצין גבעתי אמר בהתרגשות: " אני מקבל בשמחה רבה את הבשורות הטובות לקראת שחרורי הקרוב, עברתי תהליך שיקום עם צוות מדהים, מחבק ועוטף, שהפך תוך זמן קצר למשפחה שלי. בכל שלב קיבלתי מהצוות הסבר מלא על התהליך ומה צפוי לי בהמשך גם ברגעי הקושי ידעתי שהצוות הרפואי יהיה שם בשבילי והיה לי ברור שעם החיבוק העוטף והמקצועיות של הצוותים אצליח לעבור כל משוכה. אני רוצה להודות באופן אישי לד"ר יולי טרגר מנהל מחלקת השיקום ולד"ר ג'ילברט סבג, מנהל המחלקה לכירורגית ב', שהובילו את תהליך הטיפול וההחלמה שלי".

ד"ר יולי טרגר מנהל מחלקת השיקום בסורוקה: "בר הגיע למחלקת השיקום לאחר טראומה קשה, מעבר לפצע הירי ממנו סבל, נפגעו לבר שרירי הגב ויציבתו, הוא עמד כפוף ולא היה מסוגל ללכת באופן עצמאי. בר הוא לוחם אמיתי, אופיו האמיץ בא לידי ביטוי גם בהחלמתו. הוא עבר תהליך לא פשוט של שיקום פיזי ונפשי והצליח לעבור את כל שלבי ההחלמה בשיקום בצורה יוצאת מן הכלל. אני חייב לציין את משה אביו של בר ואת משפחתו המדהימה שיש להם חלק משמעותי בהצלחת השיקום."

בתמונה: בר וקנין, קצין גבעתי שנפצע בכיסופים יחד עם ד"ר יולי טרגר, מנהל מחלקת השיקום וצוות המחלקה שטיפל בבר.

צילום: רחל דוד
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח