חדשות הארץמבזקים

ברקת: "אונר"א הוא גורם זר ומיותר, נסלק את הארגון מירושלים"

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, חשף היום (שני) בוועידת המשפיעים של חברת החדשות את יוזמתו לסילוק ארגון אונר"א מירושלים והחלפת השירותים הניתנים על ידו בשירותי העירייה. הארגון אחראי מאז שנת 1965 על כ-30 אלף תושבים במחנה הפליטים שועפט.

ברקת אמר כי "אונר"א הוא גורם זר ומיותר שנכשל כישלון חרוץ ואני מתכוון לסלקו מירושלים. רק אחוז אחד שהולך ופוחת בוחר ללמד בבתי הספר שלהם את ילדיו וההסתה שם גואה, הניקיון שבאחריותם מתדרדר, שירותי הרווחה שלהם לא מאפשרים תקווה לתושבים ושביעות הרצון מהם נמוכה מאוד. בכל פרמטר אונר"א לא מתפקד ונכשל."

ברקת ציין כי הנחה את הדרג המקצועי בעירייה להכין תכנית עבודה אותה הוא יציג לראש הממשלה לסילוקו של אונר"א מירושלים. "נסגור את בתי הספר שלהם ונאפשר לתלמידים תקווה ובגרות ישראלית בבתי הספר הקיימים ברחבי העיר, נשים סוף להסתה, נחליף את שירותי הרווחה הכושלים שלהם בתכניות שלנו שמשלבים הוצאה מעוני ותעסוקה ונחליף את שירותי הניקיון הירודים בהרחבת שירותי הניקיון העירוניים ששודרגו. בכל מקום שהעירייה פועלת הציבור הערבי מרוצה יותר ואלים פחות. גישת אונר"א אל התושבים כפליטים היא מחסום לקידומם ואין לו עוד מקום. הגיע העת להחלפת ההתייחסות אליהם מפליטים לתושבים ולשקמם. זה אפשרי. סילוק אונר"א יקטין את ההסתה והטרור, ישפר את השירות לתושבים, יגדיל את הישראליזציה במזרח העיר ויתרום לאיחודה אחדותה ולריבונותנו בירושלים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות עיריית ירושלים
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח