מבזקיםספורט

לקראת עונת המשחקים באירופה: משחקי הכדורגל המעניינים ביותר

לקראת עונת המשחקים שמתחילה באירופה, חברת טיקטינגו מקבוצת Sports Events 365, ספקית הכרטיסים לאירועי הספורט המובילה בישראל, מצרפת המלצות למשחקי הכדורגל המעניינים ביותר שיתקיימו במהלך חגי תשרי. השנה, החגים יוצאים במהלכו של חודש ספטמבר, רובם באמצע השבוע, באופן שיאפשר לישראלים רבים לטוס לחופשות באירופה, ולשלב במסגרת החופשה באירופה צפייה בכוכבים הגדולים בעולם שמשחקים באירופה.

צפון איטליה הוא יעד מבוקש מאוד על ידי התיירים הישראלים וכולל תדירות גבוהה של טיסות זולות יחסית. טורינו באיטליה צפויה להפוך השנה ליעד מבוקש מאוד עבור חובבי הספורט הישראלים בעקבות החתמתו של כריסטיאנו רונאלדו הפורטוגזי ביובנטוס. ישראלים רבים מצפים לראות את רונאלדו שכיכב בשנים האחרונות בריאל מדריד וזכה איתה ב- 3 אליפויות אירופה רצופות פורע שטרות ראשונים בארץ המגף. בין המשחקים של יובנטוס במהלך חודש ספטמבר ניתן למצוא את המשחק בין יובנטוס לססואולו (16/9, טורינו), פרוסינונה (23/9, פרוסינונה) ואת בולוניה (26/9, בולוניה), ואת סגניתה נאפולי, שתגיע ליובנטוס סטדיום ב- 30.9.

משחקים נוספים בליגה האיטלקית בנאפולי ורומא יפגישו בין נאפולי מול פיורנטינה (16/9) והדרבי הרומאי בין לאציו ורומא (30.9).

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הליגה הספרדית, שפותחת עידן חדש לאחר סיום היריבות רבת השנים בלה ליגה בין רונאלדו לליאו מסי צפויה להמשיך להיות דרמטית ולהוביל ביקושי צפייה בקרב תיירי ספורט מכל רחבי העולם. חודש ספטמבר מציע לתייר הישראלי את הדרבי המדרידאי כשריאל מדריד תארח את אתלטיקו (30.9) בסנטיאגו ברנבאו לשחזור ההסופר קאפ האירופי. משחקים מעניינים נוספים בליגה הספרדית במהלך חודש ספטמבר יפגישו בין ברצלונה לאספניול לדרבי של ברצלונה ב-12.9, ו-ולנסיה תארח את סביליה. חטאפה תארח את אתלטיקו מדריד ב- 23.9, סביליה תארח את ריאל מדריד ב- 26.9, וברצלונה תארח את אתלטיק בילבאו ב- 30.9.

הליגה האנגלית, שמוגדרת על ידי רבים כליגה הטובה בעולם, עתידה גם השנה להפוך לליגה המעניינת ביותר באירופה. לתיירי הספורט הישראלים צפויים משחקים מרתקים בספטמבר, רבים מהם בלונדון, שחביבה מאוד על ידי התיירים מישראל. המשחקים המעניינים שמוצעים על ידי טיקטינגו בליגה האנגלית אמורים להפגיש את טוטנהאם שתשחק מול סגנית אלופת אירופה ליברפול בוייט הארט ליין בלונדון (15.9). באותו יום תשחק האלופה, מנצ'סטר סיטי מול פולהאם, ו-ווטפורד תארח את מנצ'סטר יונייטד בלונדון. ב- 22.9 תארח ליברפול את סאות'המפטון, ומנצ'סטר יונייטד את וולבס, כשיום למחרת (23.9) יערכו 2 משחקים מעניינים נוספים בלונדון כשארסנל תארח באיצטדיון האמירויות את אברטון ו-ווסטהאם תארח באיצטדיון האולימפי של לונדון את צ'לסי. ב-29.9 יתקיימו 2 משחקים נוספים בלונדון צ'לסי תארח בסטמפורד ברידג' את ליברפול ו-ווסטהאם תארח את מנצ'סטר יונייטד.

גם הליגה הצרפתית שבה לפעילות כשהאלופה פריז סן ז'רמן תציג לראווה את ניימאר, קיליאן אמבפה והשוער החדש – ג'יאנלואיג'י בופון שיפגשו את את סט. אטיין (15.9) וריימס (26.9) בפארק דה פראנס. הליגה הגרמנית שחוזרת אף היא לפעילות תפגיש בין בורוסיה דורטמונד לפרנקפורט ב- 14.9, באייר לברקוזן לבאיירן מינכן ב- 15.9, ואת הרטה ברלין ובאיירן מינכן ב- 28.9.

ספי דונר, מנכ"ל טיקטינגו: "חודש ספטמבר שמשופע השנה בימי חופשה רבים מהרגיל מאפשר לתיירים ישראלים שיפקדו השנה את אירופה הקלאסית לשלב ביקור בערים הגדולות באירופה עם חווית צפייה יוצאת דופן במשחקי כדורגל שנערכים בליגות הבכירות באירופה. חלון ההעברות שנסגר לא מזמן ברוב המדינות והוביל להעברת הענק של כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס יניע להערכתנו ביקוש מצד תיירי הספורט הישראליים לטיסות לאיטליה, ולטורינו בפרט".

ספי דונר, מנכ"ל טיקטינגו
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח