חדשות הארץמבזקים

הנהלת קק"ל בעוטף עזה: "נמשיך לעזור ככל יכולתנו"

הנהלת קק"ל, ביניהם גם יו"ר הארגון, דניאל עטר, ומנכ"ל קק"ל, אמנון בן עמי, הגיעו היום לסיור באזור עוטף עזה. את הסיור העביר מנהל מרחב דרום בקק"ל, דניאל גיגי, שהסביר לחברי ההנהלה על הפרויקטים השונים של קק"ל באזור ועל התארגנות המרחב לפני החורף.

במהלך חודשי הקיץ עובדי קק"ל מרחב דרום המשיכו לעבוד, לפתח ולשפר פרויקטים רבים בדרום. זאת בנוסף לעבודות כיבוי האש נגד ההצתות שנגרמו בעקבות טרור העפיפונים. היום (ראשון) הגיע יו"ר קק"ל, דניאל עטר, לסיור באזור יחד עם הנהלת הארגון ובראשם – מנכ"ל קק"ל, אמנון בן עמי, יו"ר ארגון העובדים, ישראל גולדשטיין, מנהל מפ"ק, ירון אוחיון ומנהלת אגף התכנון בקק"ל, ענת גולד.

במהלך הסיור הציג מנהל מרחב דרום, דניאל גיגי, את הפעילויות שנעשו בחודשים האחרונים ואף את הפרויקטים העתידיים שנעשים למען יישובי הנגב המערבי. הסיור החל בבריכת החורף הודיה, הסמוכה לאשקלון, שם ראו חברי ההנהלה את אחד ממוקדי התיירות המרכזיים של האזור. לאחר מכן המשיכו לאזור שדרות לתצפית על עזה והשטחים שנשרפו במהלך חודשי הקיץ. בהמשך הגיעו לישוב תושיה שם הקימו עובדי קק"ל בחודשים האחרונים גן שעשועים חדש למען ילדי הישוב. הסיור באזור הסתיים בקיבוץ נחל עוז בו עובדי קק"ל מרחב דרום עובדים בימים אלו על פיתוח קרקע להרחבה חדשה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דניאל עטר, יו"ר קק"ל, ציין בסוף הסיור בפגישה עם אנשי קיבוץ נחל עוז: "נמשיך לעזור ככל יכולתנו לתושבי וישובי עוטף עזה והנגב. כחלק מתהליך שלם שאנו מקיימים בארגון, אנו תומכים בין היתר גם בתנועות הנוער, שנות השירות והמכינות במטרה להחזיר לבני הנוער את המושג 'הגשמה' והכוונה היא הגשמה במובן התיישבות בנגב ובגליל. המטרה היא שהנוער של היום יראה בעתיד את ההתיישבות באזורים אלו כשליחות וערך עליון. מסיבה זו אני שמח לראות גם פה בקיבוץ שינוי מגמה משנים אחרונות ועלייה במספר הצעירים המגיעים להתיישב באזור".

דניאל גיגי ודניאל עטר בסיור בעוטף (צילום: קק"ל)

תגובה אחת

  1. העמידה האיתנה של תושבי הישובים , בעוטף עזה , לנוכח הטרור הפלסטינאי , במשך תקופה ארוכה , מעוררת השראה והערצה ; והם ראויים בהחלט לפיצויים הולמים .

Back to top button