חדשות הארץמבזקים

ליברמן: "מה שמאיים על העם היהודי בתפוצות זה אחוזי ההתבוללות"

שר הביטחון אביגדור ליברמן בחר לציין את פתיחת שנת הלימודים בביקור בחוות הנוער הציוני בירושלים ובמפגש עם תלמידי י"ב שעומדים בפני גיוס לצה"ל. בדבריו בפני התלמידים, רובם עולים חדשים, אמר השר ליברמן: "ביקשתי להיפגש איתכם, רובכם שמיניסטים ותלמידי מכינה קדם צבאית, כי אני חושב שדווקא המקום הזה מסמל את התגשמות החזון הציוני. ביקשתי מלשכת הגיוס את נתוני הגיוס של חוות הנוער הציוני: מעל 90% גיוס, מעל 50% ליחידות קרביות, זה לא דבר מובן מאליו, בטח ובטח בנסיבות העלייה לארץ של חלקכם."

"אתם תחגגו השנה 70 שנה להיווסדה של חוות הנוער הזו, 70 שנה של תרומה לחברה, חינוך לציונות, לאזרחות, באמת מפעל שהוא אולי אחד הבולטים בתחום קליטת העלייה והשילוב בחברה ישראלית אחת, המאוחדת סביב אותם ערכים." אמר השר ליברמן והוסיף "כשאני מסתכל פה על התלמידים שחלק ניכר מהם עלו במסגרת "נעל"ה", המסקנה העיקרית שלי היא שמדינת ישראל חייבת להכריז על העלייה כפרויקט לאומי מרכזי לעשור הקרוב. מה שמאיים על העם היהודי בתפוצות זה אחוזי ההתבוללות, שמגיעים לכ- 60%. אם אנחנו רוצים לראות את מדינת ישראל חזקה ומצליחה ולא להיות שותפים להיעלמות העם היהודי בגולה, אנו חייבים להקצות לזה משאבים: להשקיע מיליון דולר ביום, 365 מיליון דולר בשנה לעשור הקרוב ולהעלות לכאן 3.5 מיליון יהודים. תוספת שכזאת תהפוך את ישראל למדינה אחרת בעלת עוצמה ומעמד כפי שלא חלמנו. זה ייתן תנופה גם לכלכלה, גם למדע וכמובן יחזק אותנו כמעצמה אזורית ואולי אף מעבר לכך. אתם כולכם חבר'ה צעירים וכשאתם צעירים אתם חייבים לחלום בגדול, לא בקטן."

צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

תגובה אחת

  1. חחחח "שר הבטחון" אחראי להכנסת גויים מרוסיה וקרוביהם, כמחצית מהעולים מרוסיה לפחות גויים, והם מתבוללים בתוכנו והורסים כל חלקה טובה. הוא גם ביטל את הצורך בויזות מאוקאינה וגאורגיה, ועשיו ממשיכים לזרום משם עוד גויים כתיירים, שאין להם כל כוונה לחזור למקום מוצאם. בנוסף יש גם אריתראים וסודנים וערבים, וההתבוללות בארץ הקודש חוגגת. אם לפחות היו נותנים ליהודים שבתוכנו חינוך יהודי אמיתי, ולא חינוך "ישראלי", אזי לא הייתה התבוללות, וכל אחד היה מתחתן עם שכמותו.

Back to top button