חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

הנשיא ריבלין: "בהצלחה רבה לכם ילדים יקרים ושנה טובה לכולם"

"גם היום כשאני כבר סבא, אני זוכר היטב את היום בו נכנסתי לכיתה א' והכרתי את המורה חווה", אמר נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, הבוקר, (ראשון, כ"ב באלול, 2 בספטמבר), לתלמידי כיתות א' הנרגשים שקיבלו את פניו בשירה ובדגלונים בבית הספר הממלכתי דתי "נועם אליהו" בנתיבות בו פתח את שנת הלימודים התשע"ט.

לאחר מכן השתתף הנשיא בשיעור הראשון של התלמידים בכיתה א'1 של המורה רחל וברך אותם. אל הנשיא התלווה ראש עיריית נתיבות יחיאל זוהר, מנהל בית הספר חיים קן ומנכ"ל בית הנשיא הראל טובי. בכיתה שרו התלמידים שאירחו את הנשיא את שירה של נעמי שמר "אצלנו בחצר".

הנשיא סיפר לתלמידים הנרגשים על היום הראשון שלו בכיתה א' והילדים סיפרו לנשיא בגאווה שהם כבר יודעים את האל"ף בי"ת. "כשתהיו שרים, ראשי ממשלה ואפילו ראשי עיר תזכרו את המורה שלכם ואת היום המיוחד הזה. בהצלחה רבה לכם ילדים יקרים ושנה טובה ונהדרת לכולם", אמר הנשיא לתלמידים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בטקס שנערך בחצר בית הספר בו השתתפו כל התלמידים אמר הנשיא: "פתיחת שנת הלימודים היא אולי אחד הימים הכי שמחים בשנה, יום של התחלות חדשות לכל כך הרבה אנשים – להורים, למורים ובמיוחד לכם התלמידים שעושים צעד נוסף קדימה, לומדים, צומחים ומרחיבים אופקים."

הנשיא הוסיף: "אתם התלמידים, הגעתם היום לבית ספר חגיגי, לכיתות מקושטות, אבל תדעו לכם שזה לא קרה לבד. כבר כמה שבועות שהמורות והמורים שלנו, המנהלות והמנהלים, עובדים קשה מאוד כדי שפתיחת שנת הלימודים תשע"ט תעשה בצורה הטובה ביותר. מורות ומורים יקרים, אנשי המנהלה, התחזוקה וכל הצוות, אני רוצה להקדיש את היום הזה לכם ולומר לכם תודה. אנחנו יודעים שהכול מתחיל בחינוך, אבל לא תמיד אנחנו מבינים את כובד המשקל של המשימה החינוכית שאנשי ונשות החינוך נושאים על כתפיהם בכל יום, בכל שעה."

"הילדים והילדות כאן, הם העתיד של מדינת ישראל. לא ירחק היום והדור הצעיר שגדל כאן בנתיבות, יוביל את מדינת ישראל, אין לי ספק בזה," אמר הנשיא עוד: "הילדים והילדות המתחילים היום את כיתה א' ואת הלימודים, מתחילים את המסע הגדול של חייהם, מסע אל המילים והמספרים. עכשיו הם עדיין צועדים בהיסוס, אבל יבוא יום והם יסללו את הדרך, הם יובילו והם ינווטו."

הנשיא סיים ואמר: "אנחנו בימי חודש אלול, קצת לפני ראש השנה, אני מאחל לכם לנתיבות, לכל תושבי העיר המיוחדת הזו ולכל העם בישראל, שנה של אושר וצמיחה, שנה של שלום, שנה של בטחון, שנת חינוך ושכולנו נרווה מכם נחת. שנה טובה ומתוקה לכולכם."

צילום: מארק ניימן / לע"מ
צילום: מארק ניימן / לע"מ
צילום: מארק ניימן / לע"מ
צילום: מארק ניימן / לע"מ
צילום: מארק ניימן / לע"מ
Back to top button