חדשות הארץמבזקים

"יום מרגש ומשמעותי לא רק עבור התלמידים, אלא גם עבורנו כמשטרה"

"פתיחת שנת הלימודים- יום מרגש ומשמעותי לא רק עבור התלמידים, אלא גם עבורנו כמשטרה" אמר מפכ״ל המשטרה שליווה הבוקר את נכדו סער ביומו הראשון בבית הספר, עם פתיחת שנת הלימודים תשע״ט.

משטרת ישראל נערכת החל מהבוקר (יום א׳, 02.09.2018) בכוחות מתוגברים בכל רחבי הארץ, ביומה הראשון של שנת הלימודים תשע״ט. אלפי שוטרים, מתנדבים ולוחמי משמר הגבול, פרוסים בקרבת מוסדות החינוך במטרה להבטיח את שלומם ובטחונם של למעלה מ-2 מיליון ילדים ובני נוער שחוזרים היום לספסל הלימודים. השוטרים פועלים לאבטחת התלמידים וההורים, לשמירה על הסדר הציבורי ולהכוונת התנועה והזרמתה.

בתוך כך הגיע הבוקר מפכ״ל המשטרה, רנ״צ רוני אלשיך, ביחד עם מפקד המחוז הצפוני במשטרה, ניצב אלון אסור, בכדי לעקוב מקרוב אחר היערכות המשטרה באזור צפון הארץ עם פתיחת שנת הלימודים תשע״ט. המפכ"ל ליווה את נכדו סער, העולה היום לכיתה א׳, ביומו הראשון בספסל הלימודים, בבית הספר ביכורים הממוקם בישוב שדה תרומות (אזור עמק המעיינות). בהמשך יגיע המפכ״ל לביקור גם בבית הספר מקיף בישוב בית ג׳אן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בביקורו בבתי הספר, התייחס מפכ״ל המשטרה להיערכות הנרחבת של המשטרה עם פתיחת שנת הלימודים בכל רחבי הארץ ואמר: ״גם במשטרה נפתחת היום שנת לימודים ואני מתרגש להיות פה ביחד עם נכדי ביומו הראשון בספסל הלימודים. זה אירוע גדול שהוא יום חג לא רק עבור התלמידים, אלא גם עבורנו השוטרים. כמשטרה מונעת, אנחנו פעילים גם בתחום החינוכי עצמו, גם בגני הילדים וגם בבתי הספר, בכדי להטמיע את נורמות הציות לחוק כבר מראשית הדרך. אם בהיבטי תנועה ונושא הזהירות בדרכים, ואם בהתנהלות נכונה בכדי למנוע ולהתמודד כנדרש עם האיומים השונים, בבית הספר, בכביש וברשתות החברתיות״.

בהמשך פנה המפכ״ל לתלמידי בית הספר ואמר: ״להיות טובים פירושו אינו רק להצליח בלימודים, אלא קודם כל להיות טובים בן אדם לחברו. אנחנו כמשטרת בין אדם לחברו, דואגים שאנשים לא יפגעו אחד בשני. כשלומדים את זה כבר מגיל צעיר, גדלים להיות מבוגרים טובים ואזרחים טובים יותר וזה הדבר החשוב ביותר לכולנו כחברה. אני מאחל לכולכם שנה לימודים טובה ומוצלחת ולא פחות חשוב להיות אנשים טובים, ולנו כמשטרה במשימותינו החשובות למענכם ולמען אזרחי ישראל״.

צילום: דוברות המשטרה

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח