מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו: "צה"ל וזרועות הביטחון פועלים יום ולילה"

"אינני רוצה לצייר מציאות מדומה. אינני מסתכל על העולם מסביבנו במשקפיים ורודים. אנחנו עומדים עדיין מול אתגרים – מול חרמות, מול ניסיון בלתי פוסק למלחמה משפטית בפורומים בינלאומיים נגדנו – כל זה קיים, אבל אני אומר לכם שישראל עולה. עולה ועולה. היא עולה בזכותכם, בזכות אזרחי ישראל, בזכות מה שאנחנו מחוללים כאן בכלכלה, בביטחון, בטכנולוגיה, במודיעין, והשילוב שלהם נותן לנו עוצמה מדינית כבירה." אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו באירוע הרמת כוסית לקראת ראש השנה עם ראשי הרשויות.

נתניהו הוסיף "אבל עדיין אתגרים ביטחוניים רבים לפנינו. הם תובעים הקצאת משאבים גדולה מאוד. ככל שאנחנו מתקדמים, צריך להכיר בכך שגם אויבינו מתקדמים. תזכרו שכוח זה ביטחון, זה הצלחה, זה תמיד מבחן יחסי. אתם בוודאי מכירים את זה בבחירות הפנימיות, משום שלא חשוב איזה מספר קיבלת, חשוב איזה מספר קיבלת ביחס למתחרים. אותו הדבר פה. אנחנו צריכים כל הזמן להיות בשפיץ של היכולות שלנו כדי להבטיח שאנחנו תמיד יכולים להבטיח שהעם הזה ימשיך לחיות כאן, במדינה שלנו, בבטחה ובקדמה בלתי פוסקת.

זה מחייב אותנו לפעול פעולה עקבית ונחרצת נגד הניסיונות של איראן וגרורותיה באזור הזה לפגוע בנו. צה"ל וזרועות הביטחון, בהנחיית הממשלה בראשותי, פועלים יום ולילה להבטיח את השטח והביטחון בכל הגזרות. אבל בד בבד – אני שמתי את הביטחון ראשון. בצדק, גם אתם מבינים את זה. כולנו מבינים שזו האחריות הראשונה של כל ממשלה – אבל בד בבד איננו מזניחים את נושא הפנים- את הכלכלה, את ההתיישבות, את התחבורה, החינוך, הרווחה, הבריאות – כל אלה עומדים כל הזמן לנגד עינינו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ
Back to top button