מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: שכרו דירה באזור השרון וגידלו בה מעבדה לסמים מסוכנים

לפני שבועיים חשפו בלשי המשטרה מעבדת סמים שאותרה בבית פרטי במושב גן יאשיה שבשרון. נאשם 1, בן 41 משער אפרים, שכר את הבית ובמשך חודשים ארוכים תחזק בו מעבדה לגידול סמים מסוכנים מסוג קנאביס.

לצורך הקמת המעבדה נאשם 1 נעזר בנאשם 2, בן 25 משער אפרים והשניים רכשו ציוד להקמת המעבדה: שנאים חשמליים, מערכת אוורור, אדניות, מערכת תאורה ומד טמפרטורה.

שוטרים שהגיעו לבית תפסו 106 שתילי סם מסוכן מסוג קנאביס במשקל כולל של כ-520 גרם ו-2 שקיות נוספות של סמי קנאביס. עוד חשפו השוטרים, כי במהלך שהותו של נאשם 1 בחו"ל, נאשם 3, בן 30 מקרית טבעון, התגורר בבית. בחיפוש שערכו הבלשים בבית, תפסו סם מסוכן מסוג קוקאין.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מחקירה מאומצת של החוקרים התברר כי נאשמים 2 ו-3 קשרו קשר לייבש את הקוקאין שנתפס והיה מוסלק בשני בקבוקי יין ולהפוך אותו לאבקה. בעזרת כלים שונים (תנור לייבוש, תבניות זכוכית, צלחת וכפיות) הפכו את הקוקאין מנוזל לאבקה ואף צרכו ביחד חלק מהסם המסוכן.

בלשים שהגיעו לבית, תפסו את הקוקאין שמשקלו 1,029 גרם המוערך ב- 617,400 ש"ח.

הנאשמים נעצרו כאמור ומעצרם הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפתח תקווה. השבוע הוגשו נגדם כתב אישום ובקשה למעצרם עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדם.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

4 תגובות

  1. מה סם מסוכן מה? זה רק קנאביס. לפחות ההייתי מצפה מכותב הכתבה לסנן את המלל שהמשטרה הכתיבה לו. זה מגוחך לכתוב זאת כאשר יש אלפי מאמרים מדעיים (ומיליוני אנשים בריאים וחולים) שמהללים את הצמח ואף לא מאמר אחד ששולל אותו.

  2. מה סם מסוכן מה? זה רק קנאביס. לפחות ההייתי מצפה מכותב הכתבה לסנן את המלל שהמשטרה הכתיבה לו. זה מגוחך לכתוב זאת כאשר יש אלפי מאמרים מדעיים (ומיליוני אנשים בריאים וחולים) שמהללים את הצמח ואף לא מאמר אחד ששולל אותו.

Back to top button