קניות

עם חזיות תחרה- את הכי נשית!

תחרה הוא בד יקר, ולא רק שהוא יקר יש לו מסרים. הוא נחשב כבד אצילי, מלכותי ולכן כלות לובשות שמלות תחרה או כאלה שבחלק מהן יש תחרה. זוהי רקמה עדינה על הבד, אשר מעשירה אותו בצורה מאוד עדינה ויוצרת לו קישוטים לכאורה טבעיים. בדי תחרה מיועדים גם לתפירה של לבנים נשיים, ואין כמו מראה מחמיא של חזיית תחרה, המסמלת את שיא הנשיות והעידון. חזיות תחרה הן חזיות אצילות, והן מתאימות לנשים מלאות עידון ורוך. הן מתאימות לנשים שגאות בעצמן ויודעות מה שהן רוצות, וגם פמיניסטיות ירגישו בנוח עם חזייה כזו, אפילו שהיא שהצהרה מאוד נשית. אבל הן כמובן תעשנה את זה ממקום של עיצוב לא ממקום של הגדרת הנשיות הבולטת שלהן.

חזיות תחרה- המראה הרומנטי!

לחזיות תחרה יש מסרים רומנטיים. האישה לובשת משהו מאוד רך, בתולי ומצד שני היא לא מסתירה את הנשיות שלה. חזיית תחרה זו בחירה טובה כאשר מדברים על סקסיות, כי גברים אוהבים נשים שיש להן פן בתולי וילדותי. זה לא קיטש רומנטי זה עניין של בחירה והיא נראית טוב מתחת לכל בגד. אם אתן למשל רוצות ללכת על מראה רומנטי סקסי, אתן יכולות ללבוש חזיית תחרה שתציץ מתחת לשמלה קטנה עם מחשוף, ואין יותר סקסי מזה. חזיית תחרה יכולה לבלוט גם מתחת לחולצה עם מחשוף נדיב, לכאורה מחשוף אבל יש מתחתיה חזייה שמתהדרת בתחרה משובחת. אין כמו קריצה קלה של תחרה מתחת לבגד כדי לגרום לגבר שלך לאבד את הצפון (וגם את הדרום).

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תחרה רכה

יש כל מיני סוגי בדי תחרה ואם את מחפשת חזיות תחרה במידות גדולות, חשוב לדעת לבחור נכון את המידה וכן לבחון את הנוחות. את חייבת שבד התחרה יהיה רך ולא נוקשה, כי זה עלול לגרד והמלצה נוספת היא שתמדדי כמה סוגי דגמים של חזיות, כדי שתוכלי לבדוק גם את הגזרה. האם את זקוקה לחזיית תחרה נמוכה אן גבוהה, וכמובן שחשוב גם לבדוק את נושא התמיכה. בעלות חזה גדול חייבות להקפיד על כך שהחזייה תומכת "ואורזת" את החזה בצורה אופטימלית. שהרצועה לא הדוקה מדי, שאם הן מרימות את הידיים, החזה לא בורח לצדדים והרצועה לא עולה. (אחרת זה סימן שהחזייה במידה קטנה עבורכן).

צבעים של חזיות תחרה במידות גדולות

לבני הנשים קיבלו את שמם בגלל שבעבר, בהיסטוריה היה נהוג לייצר לבנים מכותנה לבנה. אבל מאז עברו הרבה בדים והרבה בדי תחרה החל מהתקופה הויקטוריאנית עד היום, שהפכו את בדי התחרה לבד האולטימטיבי לחזייה ובצבעים שונים. לבן זה יפה אבל יש גם חזיות תחרה בצבעים שונים, כך שניתן להתאימן לכל מיני סגנונות לבוש. גם כתפיית תחרה של חזייה שנופלת מחוץ לשמלה היא סימן סקסי מקסים.

Back to top button