צרכנות

קמגרה פילדנה לזוגיות טובה יותר

זוגיות טובה היא אחת השאיפות הנכספות ביותר בחיינו. כל אחד מאתנו היה רוצה להגיע לזוגיות המושלמת כעם בן או בת הזוג. מסיבה זו אנו משקיעים כל כך בדייטים, מתנות לצד השני ועל הופעה חיצונית הולמת. אין דבר טוב יותר מזוגיות פורחת. אפשר לצאת יחד לטיולים, ליהנות מהשקיעה או לאכול ארוחת ערב במסעדה יוקרתית. מעבר לכך, קיום יחסי אישות הם חלק בלתי נפרד מכל זוגיות בריאה, והם מיועדים למלא את הצורך שלנו כבני אדם. עם זאת, לא פעם מדבר אחד מבני הזוג את התשוקה החיונית כל כך בניהול מערכת היחסים, ואך היכולות הפיזיות שלו נפגעות. אחת מבין הבעיות הנפוצות יותר היא בעיות זקפה.

כיצד נוצרת זקפה

כדי להבין את הבעיות בזקפה, יש צורך לענות על השאלה כיצד נוצרת זקפה. אורולוגים מומחים מסבירים כי הפין כולל שתי תעלות שבהן שולטים שרירים. שרירים אלה מוכרחים להיות רפויים על מנת לגרום להתרחבותם של העורקים ולהציף את התעלות של הפין בדם. כלי הדם מתכווצים ומזדקפים לחילופין ומובילים להזדקפותו של הפין. את התהליך עצמו מניע הורמון הטסטוסטרון תוך שיתוף פעולה עם העצבים של המפשעה. במצבים של בעיות זקפה, השרירים אינם מצליחים לשלוט על המחילות, או לחלופין – קיים מחסור בטסטוסטרון המונע מהגבר לחוש את התשוקה שלפני הפעילות המינית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מה יכול לגרום לבעיות זקפה

גורמים שונים יכולים להוביל בסופו של דבר לבעיות בזקפה. אלה יכולות להיות מחלות כמו סוכרת, בעיות הורמונליות, יתר לחץ דם, הרגלי עישון אינטנסיביים, אימפוטנציה לאחר ניתוח באזור הפין, בעיות קרדיולוגיות, השמנת יתר או צריכת חומרים מסוכנים ובלתי בריאים כמו קוקאין או טבק. מעבר לכך, מצב של אין אונות יכול להיגרם בעקבות מצבים נפשיים בלתי נעימים כמו תופעות של מתח, לחץ או חרדה. כמו כן, אף על פי שבמקרים לא מעטים בעיות בזקפה מקושרות לגיל, הרי שאורולוגים מסבירים כי לא תמיד יש קשר לכך. צעירים עלולים לסבול מתחושת אין אונות בדומה למבוגרים.

להכיר את התסמינים

בעיות בזקפה אינן נוצרות ביום אחד, והן כוללות תסמינים מקדימים. אדם הסובל מהתופעה עשוי לגלות שהוא מתקשה לשמור על זקפה מלאה במהלך קיום יחסי מין באותה תדירות שבה היה רגיל לעשות זאת ובאותו פרק זמן שבו הוא מעוניין בכך. תסמינים כמו דופק מואץ, זקפה חלשה או הצורך לחכות זמן רב עד שתופיע זקפה, עלולים להיות סימנים מקדימים לזקפה חלשה.

להכיר את סוגי הבעיות השונות

בעיות בזקפה יכולות להתבטא בכמה אופנים. אלה כמה מהבולטים שבהם:

  • זקפה חלשה – תופעה שידועה בשמה גם כאימפוטנציה ואינה נחשבת באמת למחלה. התסמינים לתופעה זו עלולים להתבטא בחשק מיני מופחת, בעיות הנובעות מצורך תכוף לשמור על הזקפה, בעיות זקפה כתוצאה מתהליך של הזדקנות או הערכה עצמית נמוכה ופגיעה בביטחון העצמי.
  • פריאפיזם – מצב הפוך לזקפה חלשה שבו סובל המטופל מזקפה ממושכת ואף כואבת. הגורם המרכזי לבעיה הזו הוא דם הלכוד בתוך הפין ואינו יכול להתנקז דרך העורקים. מצב זה אינו קשור בדרך כלל לפעילות מינית, אך מחייב התערבות רפואית שנועדה להפחית את הכאבים.
  • מחלת פיירוני – גורם נדיר יחסית הפוגע בזקפה ובתפקוד שלה. במצב זה הפין מתכופף באופן בלתי תקין. תסמיניה של המחלה יכולים להתבטא בהופעה של פלאקים (רקמות דמויות צלקת המורגשות בפין), תופעה של אין אונות וחוסר יכולת לשמור על זקפה וכאבים.

נושאים שלא ששים לדבר עליהם

בעיות בזקפה ומצב של אין אונות יכולים לגרום למתחים נפשיים, סכסוכים בין בני הזוג ובמקרים מסוימים אפילו לפרידה. כאשר מקור גאוותו של הגבר נפגע, הוא חושש לפנות לרופא למתן עזרה, ואינו מוכן לחלוק את העניין עם בני משפחה או חברים קרובים. ככל שהבעיה נמשכת, כך מוסיפים הגברים לסבול ממנה וההתנהגות שלהם עלולה להשתנות לרעה. יהיו גברים אשר ימנעו מלצאת לדייטים מתוך חשש משאלות מביכות, ואחרים אף יימנעו מפגישות עם חברים עקב חוסר ביטחון עצמי.

אך אם בעבר לא הייתה תרופה לתופעה בלתי נעימה זו, הרי שהיום הקדמה הטכנולוגית עשתה את שלה. בימינו קיימים תכשירים שונים אשר יכולים להחזיר את הגבר למסלול אשר לו הוא רגיל.

בעיה שמשפיעה גם על הנשים

רבים נוטים לייחס את בעיית הזקפה אל הצד הגברי, שכן מדובר בבעיה פיזית שממנה סובל הגבר. עם זאת, גם הנשים סובלות מבעיה זו, אם כי במישור הרגשי יותר. בנות זוג מדווחות על קשיים רגשיים לא מעטים שהן חוות עקב חוסר קיום יחסי מין. מעבר לכך, בנות זוג רבות מצפות מבן זוגן לטפל בבעיה כדי להמשיך ולנהל אורח חיים תקין ופעיל.

שורה ארוכה של תרופות שישפרו לכם את הזוגיות

חברת קמגרה פילדנה מספקת פתרונות איכותיים לכל מי שסובל מבעיות בזקפה. באתר שלה ניתן לצפות בקטלוג אשר בו נמצאות תרופות שונות אשר יכולות לסייע להתגבר על הבעיה:

  • קמגרה ג'ל מקורי – ג'ל המתאים לאנשים אשר חווים קושי ואינם מצליחים לבלוע כדורים.
  • פילדנה – תרופה המשמשת כתחליף לויאגרה. משך הפעילות שלה נע בין 4 ל-8 שעות.
  • וידליסטה – תרופה חזקה אשר נועדה למנוע שפיכה מוקדמת. מומלץ לקחת אותה כחצי שעה לפני ביצוע האקט.
  • צנפורס – כדור שנועד להביא לזקפה מלאה במהלך האקט. מומלץ לקחת אותה כחצי שעה לפני האקט. פעילותה נמשכת בין 4 ל-8 שעות.
  • וילטירה – מיועדת למטופל אשר אינו יכול לשמור על זקפה לאורך זמן. יש לחכות כ-48 שעות בין נטילת כדור אחד לאחר.
  • סילדליסט – התרופה משפרת את זרימת הדם אל הפין ובכך גורמת לזקפה ממושכת יותר.
  • אורליגל – תרופה אשר מיועדת בעיקר עבור מטופלים הסובלים מהשמנת יתר, ועל כן סובלים גם מבעיות בזקפה. התרופה מיועדת גם להרזיה.

מדוע דווקא קמגרה פילדנה

בחברת קמגרה פילדנה תוכלו לקבל שירות טוב ומקצועי. הצוות של החברה מודע לרגישות המצב, ולכן הוא מתנהל בדיסקרטיות. חבילת התרופות מגיעה אל בית הלקוח כשהיא אטומה, כך שאין צורך לפנות לגורם חיצוני. שנית, מדובר בחברה אמינה ומקצועית המספקת תרופות בכל רחבי הארץ. שלישית, יעילותן של התרופות אינה מוטלת בספק, והן מאפשרות להגיע לסיפוק המיני הרצוי תוך זמן קצר.

דברים שכדאי לדעת על השימוש בתרופות

לפני שנוטלים את התרופות, יש כמה עניינים שצריך לדעת לגביהן. דבר ראשון, לכל תרופה יש תופעות לוואי, ולכן חשוב לקרוא את ההשפעות של התרופה על גב האריזה. כמו כן, מומלץ שלא לקחת יותר מכדור אחד ביום. בלאו הכי ההשפעה של הכדורים האלה היא עוצמתית מאוד. עניין נוסף שיש להביא בחשבון הוא הפעילות של התרופות והשפעתן על גוף האדם. תרופות אלה גורמות להתרחבות כלי הדם, וזאת כדי לגרום לפין להזדקף לפי הצורך. משום כך, הן אינן מתאימות לגברים אשר נוטלים תרופות המרחיבות את כלי הדם.

ההשפעה של התרופות האלה מהירה, כך שאפשר להבחין בשינוי כחצי שעה לאחר נטילת התרופה. השפעת התרופה נמשכת כיומיים. נוסף על כך, אחד היתרונות המשמעותיים ביותר בנטילת התרופה הוא שאין צורך במרשם רופא. כך שגברים המתביישים בבעיה, יכולים לפעול בדיסקרטיות. לעתים אפילו בת הזוג אינה מודעת לכך שהגבר נוטל את התרופה.

 

תגובה אחת

Back to top button