חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ עאידה תומא-סלימאן: ההסתה חסרת הרסן מניבה את "פירותיה"

ח"כ עאידה תומא-סלימאן (חד"ש-המשותפת) התייחסה לפני זמן קצר (שבת) לתקיפת פעילי שמאל היום בדרום הר חברון ואמרה, "שלשום הותקפו שלושה צעירים ערבים. עכשיו הותקפו שישה פעילים יהודים מארגון תעאיוש במאחז מצפה יאיר. ההסתה חסרת הרסן מניבה את "פירותיה"

היא הוסיפה כי "מי שהוציא את הערבים ממעגל האזרחות, מנסה להוציא את היהודים הפעילים נגד הכיבוש מחוץ לחוק וללגיטימציה. ואלה הן התוצאות. מי שהעליל עלילות דם נגד ארגוני זכויות האדם ופעילי השלום, נושא באחריות. חשוב להפנים שגזענות לא תעצור בקרב ערבים, גם יהודים שאינם עונים על הסטנדרטים של ה"יהודי הטהור", יקבלו את מנת חלקם, ודווקא בגלל זה חשוב לאחד כוחות נגד הגזענות המשתוללת."

ח"כ עאידה תומא-סלימאן (צילום: אתר הכנסת)

13 תגובות

  1. נקווה שהשב"כ צילם במוצאי
    שבת את המסיתים שנאמו
    וא אלה שנשאו את דגלי
    פלשתין.

  2. הסתת הערבים במוצאי שבת
    בתל-אביבמעם דגלי פלשתין
    גרמה לזה לקרות.
    עידה סולימן תאשימי את
    עצמך וטת חברייך.

  3. יש לנו מחויבות לאומית להקים מחנות השמדה לערבים ושמולאנים ולהכחיד את האויבים והבוגדים

  4. הדבר היחיד שצריך לאחד כוחות מולו הוא פעילותכם החבלנית והחתרנית בכנסת והוצאתכם מחוץ לחוק. רק שלילת אזרחות ממסיתים לטרור כמוכם ולא לאפשר למי שלר שירת בשירות צבאי / לאומי/ אזרחי לבחור ולהיבחר לכנסת, יעשה פה סדר ושקט.

  5. ח'כ אעידה צאי ואל תחזרי הנה כי זו מדינת היהודים נטו !! לא רוצה לשמוע עוד ועוד בלבולי מוח ובייצים סרוחות מימך יה ברברברברית אחוזת טזזזזזזזזזית !!! לא רוצה נהגי אוטובוס בני מיעוטים ולא רוצה ליתקל בסופר פארם חוליגאנים בני תישקורת ששונאים אותי בדם….דייייייייייייייייייי עופו כולכם מכאן במיידי !!!!!!!!!

  6. לכי כולך פוזה של מודרנית את בדיוק הסכנה של עירבוב לכי תחיו לבד למה אתם צרכים להידבק לאחר שלא רוצה כלום איתכם לכו דעשים

  7. אמרה יור הוועדה למעמד האישה שמחרימה דיונים שמתייחסים למעמד נשים יהודיות. מי פה הגזענית? באיזו עוד מדינה במזה"ת היה לך חופש כזה? באיזו עוד מדינה את יכולה להיות בלי חיג'אב??

  8. שבו מראים לכם בדיוק את מה שכולם חושבים עליכם מאז ומתמיד. אף פעם לא אהבנו אתכם, אף פעם לא רצינו את קירבתכם, פשוט עד עכשיו לא אמרנו את זה בגלויי, אבל אתם פירשתם את זה כחולשה, אז עכשיו אומרים לכם בפרצוף, אתם לא רצויים כאן, לא אוהבים אתכם כאן, לא רוצים לחיות איתכם במשותף, ולכן הגיע הזמן להיפרדות, הגיע הזמן שתקימו לעצמכם חיים במקום אחר, רחוק רחוק מכאן.

  9. מי שמך כשופט מה היא עלילת דם כי הערבים בעצמם אוכלים היום את מה שהם בישלו הנציזם שלהם נקרא פעילות שלום

Back to top button