חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

עיריית תל אביב דורשים מנתיבי איילון: "בצעו את העבודה כפי שסוכם"

מנכ"ל עיריית תל אביב-יפו מנחם לייבה הוציא היום (חמישי) מכתב לחברת נתיבי איילון בנושא ביצוע העבודות להקמת גשר יהודית. בין היתר כתב מנכ"ל העירייה לחברת נתיבי איילון, "ביצוע הפרויקט תואם לאורך כל העת במסגרת קשר אינטנסיבי בין העירייה לחברת נתיבי איילון בע"מ. במסגרת זו, בחנו אנשי המקצוע של נתיבי איילון בע"מ באופן יסודי את כל האפשרויות התכנוניות לבניית הגשר."

"לפי חודשים רבים פניתם לכל הגורמים הרלוונטיים וערכתם תיאומים מלאים למבצע זה, וביניהם משטרת ישראל, רכבת ישראל, רשות ניקוז הירקון, משטרת תנועה מחוז ת"א, הנתיב המהיר, נתיבי ישראל ונתיבי איילון. במסגרת זו, אף התקבלה החלטת משטרת ישראל מיום 8.7.2018, שלפיה "נוכל לאשר עבודה זו בשבת בלבד כאשר תנועת הרכבות מופסקת, נפחי התנועה קטנים והפגיעה בחיי השגרה מינימלית. באמצע שבוע לא ניתן לאשר חסימה מהסוג הנ"ל למשך אורך כל כך הן בהיבט הציבורי והן בהיבט הבטיחותי".

מנכ"ל העירייה הוסיף במכתבו כי "עקב התערבות של שר התחבורה, החסר כל היכרות מקצועית עם הנושא, הודעתם לנו אתמול על כוונתכם לבחון מחדש את העניין, במטרה למצוא פתרון כלשהו. כמו כן מסרתם, כי עמדתכם בעניין תועבר עד לבוקר יום ראשון הקרוב, 26.8.2018.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאור לוח הזמנים הדוחק, הרינו מודיעים שככל שלא יימצא פתרון לנושא עד לבוקר יום ראשון, הנכם נדרשים לבצע את העבודה, כפי שסוכם וכפי שהתחייבה החברה, במועדים שפורטו לעיל והחל מיום 31.8.2018. נבקכשם אפוא לאשר בחוזר שאכן כך תפעלו.

למען הסר ספק, נציין את המובן מאליו, שאין חברת נתיבי איילון בע"מ רשאית להיכנע ללחצים פוליטיים, ועלייה לפעול כמצווה עליה לפי דין".

Back to top button