חדשות הארץמבזקיםתאונות דרכים

צפו: תיעוד תאונת דרכים קשה שאירעה אתמול בצומת סביון

אתמול (ראשון) בבוקר אירעה תאונת דרכים קשה בכביש 461 סמוך לצומת סביון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לשני פצועים, גבר כבן 22 במצב קשה עם חבלת ראש וגבר כבן 25 במצב בינוני עם חבלות בראש ובחזה ופינו אותם לבית החולים שיבא בתל השומר.

חובש מד"א, קובי בוסקילה, שהגיע לזירת התאונה סיפר כי "היה מדובר באופנוע עם שני רוכבים וכן ברוכב אופנוע שנפגעו מרכב. אחד מרוכבי האופנוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסבל מחבלת ראש, פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים. הרוכב השני שנפצע בפלג גופו העליון וכן, רוכב אופניים שהיה במקום שנפצע באורח בינוני פונו גם הם לבית החולים. נהג הרכב יכול היה להתהלך ולא נזקק לפינוי".

חובש מד"א, קובי בוסקילה

התאונה הקשה תועדה על ידי מצלמות נתיבי ישראל. דניס פנטלייב, סגן ראש מרכז ניהול התנועה הלאומי של נתיבי ישראל סיפר הערב "התלבטנו ארוכות אם לפרסמם את התיעוד הקשה לצפיה ולבסוף הכריע ערך האחריות החברתית- להשפיע על משתמשי הדרך. מצלמות השליטה שלנו זיהו בזמן אמת את התאונה הקשה ותוך דקות נשמעה אנחת רווחה אדירה במוקד, כשנצפה מתייצב כח חלוץ של מד"א בזירה. לאחר סיומו של האירוע נודע לנו כי מדובר כונן מד"א הוא עובד בחברה, החובש קובי בוסקילה, מה שהוביל לתחושת גאווה של סגירת מעגל בטיפול באירוע."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פנטלייב בקריאה לציבור "אנא מכם, האוחזים בהגה, קחו אחריות. שניות של פזיזות או היסך דעת עשויות לשנות חייהם של משפחות שלמות. הצטרפו אלינו בהצלת חיים- באמצעות דיווח על מפגעי דרך אל מספר החירום שלנו 2120*"

צילום: נתיבי ישראל 2120*

 

תגובה אחת

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח