חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

אירוע חריג: אם חטפה את בתה הפעוטה שהייתה במשמורת המדינה

משטרת ישראל מזה מספר שעות ניהלה אירוע המוגדר כחריג, במהלכו אם לילדה כבת שנתיים הנמצאת בהשגחת הרשויות תחת צו, תפסה אותה בידיה ונמלטה – לפני זמן קצר כוחות המשטרה איתרו את הילדה והאם במרכז ירושלים.

תחילתו של האירוע היום (שני) סמוך לשעה 16:00 עם קבלת דיווח מרשויות הרווחה במבשרת ציון, לפיו נערכה פגישה בין האם לבין בתה כבת השנתיים הנמצאת במשמורת המדינה תחת צו, כשלפתע האם אחזה את הפעוטה ונמלטה מהמקום.

למקום הוזעקו כוחות משטרה גדולים, והאירוע מראשיתו הוגדר במשטרת ישראל כאירוע חריג ובו חשש לפעוטה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

משטרת ישראל נערכה מיד בסריקות נרחבות תוך סיוע במסוק המשטרתי, ובמקביל הוזעקה יחידת המו"מ ויחידות נוספות, שהביאו להתקדמות מהירה בתחקור מסלול ההמלטות של האם.

לפני זמן קצר, ולאחר שמשטרת ישראל הפעילה במשך שעות את כלל האמצעים הטכנולוגיים מהמתקדמים ביותר שיש ברשותה, הצליחו השוטרים לאתר את האם כשהיא מסתתרת יחד עם הפעוטה במרכז ירושלים.

אין ספק שמקצועיותם ונחישותם של כלל השוטרים שלקחו חלק בחקירה, הם אלו שהביאו תוך שעות בודדות לאיתור האם יחד עם הפעוטה וסיומו של האירוע בשלום.

אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

6 תגובות

  1. אוהבת את הבת שלה ובוודאי התגעגעה אליה. חטפה אותה כי רצתה להיות ביחד איתה. היא ילדה אותה, ולא אף אחת מהרשויות.

  2. כל מילה שכתבתם חקוקה בסלע, השופטים חותמת גומי של פקידות סעד שלא בטוח שהן יודעות באמת מה טובת הילד, לו היו משקיעים את כל המשאבים המושקעים במשפחות האומנה בהורים הביולוגיים אין ספק שהיו מצליחים לגדל את ילדיהם, כשהילדים שנלקחו בחסות " טובת הילד" יגדלו חבולים נפשית ואולי גם פיזית אף פקיד סעד לא ייחלץ לעזרתם, כדאי שיחשבו על זה ולא יקרעו משפחות שלמות

  3. יש דין ויש דיין והשם הטוב ינקום בכל מי שחוטף ילדים ומאלץ את האם ו או האב לצעדים נואשים – מלחמת התשה יום יומית נגד הורים טובים מסורים וחכמים עובדים וחרוצים נעשית על חשבון משלם המיסים הקטן על מנת להאדיר את שמם של כל מי שעסוק בטובת הילד – מושג ריק מתוכן – ועל ידי כך אוזקים את ידי השופטים ואונסים שופטים להוציא ילדים מרשות הוריהם באמתלות שוא בושה למדינה!

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח