מבזקיםמשפטי/פלילי

שני שבח"ים נעצרו בחשד שנכנסו לישראל במטרה לפרוץ ולגנוב רכבים

שוטרי משטרת ישראל 'סיכלו' ניסיונם של 2 חשודים חברי 'חוליה' לבצע התפרצויות וגניבת רכבים בירושלים. "החשד שלנו התברר כנכון, ברגע שניסינו לעצור את הרכב והוא החל להימלט בנסיעה פרועה, לאחר שהצלחנו להביא למעצרו התברר לנו שאכן מדובר בחוליה מתוחכמת שהתכוונה עפ"י החשד לפרוץ ולגנוב רכבים של אזרחים". ציינו השוטרים

אמש (ראשון), ערכו בלשי משטרת ישראל בשעות הצהריים פעילות סמויה בדרום ירושלים, על מנת לאתר חשודים ועבירות, למנוע אותם ולהביא למעצרם.

במהלך הפעילות הבחינו השוטרים ברכב ובו 2 גברים שהעלו את רמת חשדם, עם ניסיון עצירתם לבדיקה, החל נהג הרכב להימלט בנסיעה פרועה שכללה סיכון לשאר משתמשי הדרך, בשלב זה נערכו כוחות המשטרה באזור למעצרו של הרכב, ועם ניסיון הימלטותו לכיוון שטחי יו"ש, נעצר ע"י השוטרים ולוחמי מג"ב באחד ממעברי העוטף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתחקור ראשוני, עלה כי מדובר ברכב "משוכפל" שלוחיות הזיהוי שלו שייכות לרכב אחר, וכי הרכב עצמו עפ"י החשד גנוב. בחיפוש ברכב תפסו השוטרים כלי פריצה שונים.

מבירור זהותם של שני החשודים עלה כי מדובר בתושבי שטחים, בני 23 ו-24 ללא אישור שהיה בישראל.

החשודים הובאו לחקירה במשטרה, במהלכה עלה חשדם של החוקרים, כי מדובר בשני חברי 'חוליה' שעל פי החשד נכנסו לישראל במטרה לפרוץ ולגנוב רכבים.

החשודים נחקרו בחשד לגניבת רכב, כניסה לישראל שלא כחוק, זיוף סימני זיהוי של רכב, סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה ועבירות נוספות.

 

צילום: דוברות המשטרה
Back to top button