חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

ראש הממשלה נתניהו נפגש עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש כעת (ראשון) עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב ג'ון בולטון, במסגרת ארוחת ערב במעון רה"מ בירושלים. בפגישה משתתפים גם שגריר ארה"ב בישראל דיוויד פרידמן ושגריר ישראל בארה"ב רון דרמר.

בפתח הפגישה אמר רה"מ נתניהו כי "השגריר בולטון, ג'ון, אני שמח לראות אותך. אנחנו ידידים כבר שנים רבות ואני יכול להעיד שבמסגרת תפקידך, וגם מחוצה לו, אתה ידיד אמת של ישראל ותומך נלהב של הברית בין אמריקה לישראל. ביקורך פה הוא בעל חשיבות רבה, לאחר ההחלטה החשובה של הנשיא טראמפ, להעביר את השגרירות לירושלים, ולצאת מההסכם הרע עם איראן."

עוד אמר נתניהו לשגריר, "אני מצפה לשוחח איתך על נושאים רבים, אך בעיקר כיצד להמשיך לבלום את התוקפנות של איראן באיזור ולהבטיח שלעולם לא יהיה להם נשק גרעיני. יש נושאים רבים אחרים, אך זאת נקודת התחלה טובה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב בולטון אמר כי "כבוד גדול להיות פה. אני שמח לראותך שוב ולדבר על היחסים בין ארה"ב לישראל. השנה וחצי האחרונות היו מרגשות מאוד בממשל טראמפ, כולל חלק מהנושאים שהזכרת. ברור שעומדים בפנינו אתגרים גדולים, לישראל, לארצות הברית ולעולם כולו. תכנית הגרעין של איראן, תכנית הטילים הבליסטיים נמצאות בראש הרשימה. אז אני שמח להיות פה ואני מצפה לדיונים בינינו".

צילום: חיים צח, לע"מ
Back to top button