חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

השר בנט: "חמאס גובה ממדינת ישראל דמי פרוטקשן"

שר החינוך וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, נפתלי בנט, התייחס כעת (ראשון) למצב הביטחוני בעזה בטקס חנוכת בית הספר לרפואה באוניברסיטת אריאל. בטקס נכחו נשיא המדינה, ראובן רבלין, סגן שר הבריאות ח״כ יעקב ליצמן, יו״ר הסוכנות היהודית יצחק (בוז׳י) הרצוג, ד״ר מרים אדלסון ושלדון אדלסון, ח״כים ומכובדים נוספים.

בנט אמר כי "לפני כמאה שנה החלה לשגשג המאפיה האיטלקית בארה״ב. במאפיה פיתחו שיטה: מתלבשים על בית עסק, מתחילים לחבל בעסק, לשרוף אותו, לאיים על עובדיו, ואז מגיעים ומציעים לבעל העסק ״הגנה״ תמורת תשלום. קוראים לזה דמי פרוטקשן".

עוד הוסיף בנט כי "זה בדיוק מה שחמאס מנסה לעשות כרגע לישראל – במשך 140 יום חמאס שורף לנו את שדותינו ואת ישוביינו, יורה עלינו מאות רקטות, צולף בחיילנו ואומר לנו: ״נפסיק את הטרור אם תעמדו בדרישות שלנו". מי שנכנע לפרוטקשן, יביא עלינו מלחמה. אסור לישראל להיכנע לאיומי הפרוטקשן של חמאס.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

להיפך: חמאס חייב להבין שהוא ישלם מחיר אימתני על כל פגיעה באזרחי ישראל. חמאס חייב לפחד לפגוע בנו, לא להרוויח מזה. לא כל פגיעה בחמאס מחייבת כניסה קרקעית לעזה. אני מתנגד בשלב הזה לכניסה כזו. ישראל חזקה מאויביה ואין לי ספק שבידינו להשיב את הביטחון לתושבי הדרום״.

צילום: מתוך טוויטר
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח