חדשות הארץמבזקים

אסון בחוף הים באשדוד: בן 30 נכנס להציל צעירה וטבע למוות בעצמו

במוקד משטרת ישראל התקבל לפני זמן קצר (ראשון) דיווח על בחורה שנקלעה למצוקה בים מול חוף המצודה באשדוד (חוף לא מוכרז). אזרחים שהבחינו בכך נכנסו על מנת לסייע לה ונקלעו אף הם למצוקה.

צוות שיטור ימי שיצא לכיוון האירוע דיווח על המקרה למצילים בחוף הים ואלו יצאו גם כן עם אופנוע-ים בכדי לסייע ויחד עם גולש שנקלע אף הוא למקום הצליחו לחלצם.

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי לשלושה טובעים שחולצו מהים. הצוותים העניקו טיפול רפואי לגבר כבן ופינו אותו לבית החולים אסותא בעיר כשהוא במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה. גבר נוסף שנמשה מהמים טופל ופונה אף הוא לבית החולים אסותא כשמצבו קל וצעירה כבת 23 טופלה במקום ולא נזקקה לפינוי לבית החולים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בבית החולים אסותא נקבע מותו של הגבר בן ה-30 שפונה אנוש תוך כדי פעולות החייאה.
 
חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א לירון ביטון שהגיע למקום סיפר: "כשהגעתי לחוף הלא מוכרז ראיתי במרחק של כמה עשרות מטרים ממני גבר כבן 30 שוכב סמוך לקו המים כשהוא מחוסר הכרה והמציל מהחוף הסמוך מבצע בו פעולות החייאה בסיסיות. סיפרו לי שהגבר איבד את הכרתו במים בזמן שניסה לסייע לצעירה שטבעה. יחד עם צוות ניידת טיפול נמרץ שהגיע למקום ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים והוא פונה במצב אנוש תוך כדי המשך טיפול רפואי לבי"ח. הצעירה שלה ניסה לסייע הוצאה מהמים כשהיא בהכרה מלאה ומצבה יציב ולא נזקקה לפינוי לבי"ח."

צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button