טכנולוגיהמבזקיםמשפטי/פלילי

המשטרה: כך תבדקו האם החשוד בפדופיליה יצר קשר עם ילדכם

חוקרי המשטרה ביחידת מוקד 105 בלהב 433 התירו היום (ראשון) לפרסם חלק שמות הכינוי בהם השתמש מאמן הכדוריד מהרצליה החשוד בפדופיליה, בנו ריינהורן בן ה-35, זאת לצורך ביצוע המעשים המיוחסים לו.

שמות הכינוי בהם עשה שימוש החשוד: perfect_shape_bikini, NEWFACE_MODELS, kimi.new, Kelly.levian, models_of_linoy, bikiniworld_design, ella models, יעל סויסה, noanew, koral_morad, mia bir, kira.new, Devinahelrod.

במהלך פעילותו הפלילית ברשת, השתמש החשוד בשמות הבאים: לינוי, קלי, קים, ענבל, אלה, נועה, מיה, מירי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
בנו ריינהורן (צילום: מתוך פייסבוק)

כזכור, החקירה בעניינו של בנו ריינהורן מתנהלת במשטרת ישראל, ביחידת מוקד 105 בלהב 433, שעניינה חשד לביצוע שורה ארוכה של עבירות מין בעשרות קטינות ברשת, לרבות אינוס, הטרדה מינית, מעשה סדום, מעשה מגונה, עבירות מחשב ועבירות נוספות.

בנוסף לפרסום הכינויים והשמות בהם השתמש לכאורה החשוד, בתקשורת בוואטסאפ, נהג החשוד להשתמש במספרי טלפון זרים, המתחילים ב- +1…

משטרת ישראל שבה וקוראת לציבור לפנות בהקדם למוקד 105 (מוקד לאומי להגנה על ילדים ונוער ברשת האינטרנט) על כל יצירת קשר, או חשד ליצירת קשר, של החשוד.

שעות פעילות מוקד 105:

ימים א'-ד' בין השעות 07:30-21:00
יום ה' 07:30-15:00
שישי 07:30-14:00
שבת 10:00-17:00

פניה להורים: אנא בדקו באפליקציות הרשתות החברתיות של ילדיכם האם התכתבו, או האם הייתה פניה של אחד מן הכינויים הללו לילדיכם. במידה וכן יש לפנות באופן מיידי למוקד 105 של משטרת ישראל ולדווח על כך.

אילוסטרציה (קרדיט: Pixabay
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח