חדשות הארץמבזקים

חשד לפיגוע בשומרון: אישה בת 40 נדרסה למוות, הרכב נמלט

אישה כבת 40 נפגעה לפני זמן קצר (חמישי) מרכב בכביש 60 סמוך לכניסה לחוות גלעד בשומרון. מתנדבי איחוד הצלה סניף שומרון וחובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי וביצעו בה פעולות החייאה כשבסופן נאלצו לקבוע את מותה.

חובש בכיר על אופנוע מד"א דותן מעצרי ופראמדיק מד"א בועז מלכה סיפרו: "כשהגענו למקום הבחנו בצומת המוארת בכביש 60 סמוך לחוות גלעד, באשה בשנות ה 40 ששכבה בתעלה בצד הדרך, היא הייתה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה וסבלה מפגיעה רב מערכתית, ,הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו בדיקות רפואיות, מצבה היה קריטי ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

יהודה הס ראש סניף איחוד הצלה בשומרון מדווח מהזירה: "החובשים שהיו בסמיכות למקום התחילו בפעולות החייאה על צעירה שסבלה מפגיעת ראש קשה. למרבה הצער בתום מאמצי החייאה נאלצו לקבוע את מותה בזירה. עקב אופי האירוע הציר נחסם לתנועה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מבדיקה ראשונית עולה כי ערבי שנהג ככל הנראה במונית עם לוחית רישוי פלסטינית דרס את הצעירה ונמלט מזירת האירוע לכיוון צומת ג'ית. כוחות גדולים של צבא ומשטרה נפרשו באזור והחלו לבצע סריקות נרחבות אחר החשוד. הרכב החשוד אותר סמוך למקום האירוע. ציר חווארה וציר גלעד חסומים לתנועה. כוחות הביטחון בודקים כעת האם מדובר בפיגוע דריסה או בתאונת פגע וברח.

צילום: דוברות מד"א

זירת האירוע, צילום: אלחנן גרונר, הקול היהודי

צילום: אלחנן גרונר, הקול היהודי

צילום: רועי חדי
צילום: רועי חדי
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
Back to top button