חדשות הארץמבזקיםרצועת עזה

חמאס: כל "פעולה בוגדנית" של הכיבוש תיענה בירי טילים על תל אביב

העיתון הלבנוני "אל-אח'באר" המזוהה עם חיזבאללה מדווח כי תנועת חמאס שלחה אזהרה להנהגה הישראלית באמצעות המצרים, והבטיחה לשגר טילים לעבר תל אביב בתגובה לכל מעשה בגידה מצידה של ישראל. "כל בגידה של ישראל תתקל בתגובה אלימה ומהירה ישירות בירי לעבר טילים על תל אביב שתוביל לשיתוק מוחלט של העיר". נמסר בדיווח.

בעיתון הלבנוני נכתב בין היתר כי "לאור ההערכות הצבאיות של ההתנגדות הפלסטינית, הכיבוש עלול לבצע "פעולה בוגדנית" נגד הנהגת ההתנגדות בעזה כפי שעשה טרם היציאה למלחמה בשנת 2008. (בימים של מבצע "עופרת יצוקה" נעשה ניסיון להונות את חמאס באמצעות הפצת דיסאינפורמציה לאמצעי התקשורת על פיהם טרם התקבלה החלטה לגבי פעולה צבאית ובמקביל אף הורה שר הביטחון דאז לפתוח את המעברים להכנסת סיוע הומניטרי לרצועת עזה, לצורך יצירת מצג שווא של שגרה. ניסיון ההונאה נחל הצלחה וישראל הצליחה להפתיע את חמאס שלא ציפתה בטווח הזמן הקצר לפעולה צבאית מצד ישראל). ההתנגדות נשבעה כי הפעם אם ישראל תנסה שוב להונות את חמאס תל אביב תהיה מותקפת בטילים עד להשבתה כללית בתפקודה של העיר. אנו מבטיחים שהכיבוש יתחרט אם יבצע מעשה כזה".

עוד דיווח "אל-אח'באר" כי מקור ביטחוני בעזה מסר שהמודיעין הישראלי שלח בימים האחרונים איומים לאזרחים בעזה המתגוררים בסמוך למפקדות הביטחון של חמאס והזהיר אותם מפני תקיפה על מבנים אלה. הגורם מסר כי מצד אחד נראה שהאיומים רציניים ויכולים להיות מיושמים כפי שקרה במקרה שהותקף בניין מטה המשרד לביטחון הפנים של חמאס בשכונת א-רימאל במערב עזה ומצד שני ייתכן ובשלב זה מדובר בלוחמה פסיכולוגית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

3 תגובות

  1. זה מראה כמה שפניהו שקרניהו חלש
    החמאס מכתיב הכל ברצותו תהיה אש ברצותו יהיה שקט
    בושה וחרפה של ראש ממשלה וממשלתו

  2. מהאמירה הזו אני רק לומד שהחמאס הושפל בהסדר הקרב ואומר דברים כדי לעזור ולהחליק בגרון של העולם את הסיכומים מול מצרים. די מזכיר לי אותנו אמירות שלנו כשאנחנו מתקפלים

  3. כן . בקצב הזה נישאר לתושבי תל אביב לרדת על הבירכיים . לבקש סליחה מהחמאס. ולהתחנן על נפשנו. בנתיים זה ככה שהחמאס מכתיב לנו הכל.

Back to top button