חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

גבאי: "למנות שר בטחון שמתאים לתפקיד ולא אחד שמפזר הבטחות"

יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי אמר הערב (שבת) כי "הביטחון של תושבי עוטף עזה והדרום הפך להפקר". הוא ציין כי "נתניהו קיבל קולות משום שהוא הבטיח ביטחון. הוא התחייב למוטט את שלטון החמאס. נתתם לו הזדמנות, ועוד הזדמנות ועוד אחת. אני מכבד את זה, בלי שום ציניות. אנשים ערכיים והגונים שאכפת להם מהארץ הזאת האמינו להבטחה והצביעו מחל. אני יודע את זה. זו המשפחה שלי." וציין כי "המשבר סביב עזה הוא לא רק משבר ביטחוני. הוא משבר מנהיגותי שלא היה כדוגמתו."

"מיום שלישי ראש הממשלה לא אומר דבר. לא כתב אפילו פוסט קצרצר. אפילו לא 'שבת שלום'. התרגלנו. התרגלנו שהדבר הזה הגיוני." אמר גבאי והוסיף "התרגלנו שהקבינט מקיים ישיבות ולא מקבל החלטות, התרגלנו שמשקרים לנו, התרגלנו שראש הממשלה לא הולך לבקר את האזרחים שנמצאים תחת טרור, התרגלנו שגם הביטחון שלנו הוא מסחרה פוליטית, התרגלנו שאפשר לתקוף משפחות שכולות, התרגלנו שראש הממשלה לא מרגיש צורך או חובה לענות לציבור אזרחים מדהימים שיושב בממ"דים. התרגלנו שראש הממשלה שלנו, גם של מי שלא בחר בו, הוא נוכח-נפקד. כל מה שקשור בעזה לא קשור אליו. הוא לא מדבר עליו. מדי פעם שולח לנו תמונה ׳רצינית׳. אין דבר מסוכן מזה שהתרגלנו."

גבאי הוסיף כי "בנושאי בטחון אין באמת מחלוקת. כולנו מבינים שזה לפני הכל, שלא מתפשרים על בטחון. חברים, מגיעה לנו הנהגה אחרת. הנהגה שאנחנו מאמינים לה ולא לאל ג׳זירה, הנהגה שיש לה אסטרטגיה, הנהגה שרוצה להיות עם האזרחים שלה בשעות קשות ולא מתחמקת מהם. הנהגה שממנה שר בטחון שמתאים לתפקיד ולא אחד שמפזר הבטחות. כולנו אוהבים ומעריכים את המדינה שלנו. הגיע הזמן שגם ההנהגה תאהב אותנו ותדאג לתושבי העוטף שחיים תחת אש. לילדים והילדות שאנחנו רואים בסרטונים ומזילים דמעה. וראש ממשלה שרוצה להוכיח לנו שהוא מעדיף את הביטחון שלנו על הפוליטיקה שלו צריך לשחרר את שר הביטחון מתפקידו ולמנות אדם מתאים לתפקיד. זה ביטחון, חיים של ילדים ולא מסחרה פוליטית." סיכם יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
(צילום: מתוך הפוסט של אבי גבאי בפייסבוק)
Back to top button