חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

הקבינט המדיני-בטחוני ישר קו עם יו"ר מרצ – "הסדרה ולא מלחמה"

יו"ר מרצ תמר זנדברג ברכה היום (שישי) את הקבינט המדיני-בטחוני על ההחלטה אמש ואמרה כי "הפסקת האש בדרום היא צעד חשוב, וצריך לברך על כך את הקבינט. חשוב אפילו יותר להתחיל לעבוד מיד על מתווה הסדרה קבוע, שיכלול הפסקת האלימות לאורך זמן והסרת המצור מעל עזה. לצבא, לתושבי עוטף עזה ולכל העולם זה ברור שבלי אפשרות אמיתית לחיים בכבוד, פרנסה ותקווה לתושבי עזה – אי אפשר יהיה להבטיח יציבות ללא אלימות."

היא הוסיפה כי "בהמשך חשוב גם להוביל להסדר מדיני מול כל העם הפלסטיני והנהגתו – גם בגדה המערבית ולא רק בעזה. אז למה התחושה חמוצה ומוזרה היום? מפני שמאז אתמול בערב ממשלת ישראל נעלמה. הם כולם מסתתרים, מפוחדים מההחלטה של עצמם. פוחדים מבנט, מסמוטריץ', השד יודע ממה. מתגנב החשש שמא הפסקת האש הזאת לא תחזיק. לא בגלל החמאס, בגלל ה"בייס" הימני."

צילום: אתר הכנסת

6 תגובות

  1. יהיה שקט וניחותא, גברת זנברג, רק כשישברו להם את המפרקתץ מספיק עם ההיתייפיפות וליקוקי-תחת לערבים ץ להכות לשבור ולגרש – זו ארץ קטנטונת והיא של הישראליםץ לא טוב לך גברת? לכי למקום אחר…!

  2. כמה שיתנו לתושבי עזה , ירצו עוד ועוד , ולא מדובר רק בפרנסה לתושבי עזה ; מדובר שהם שוללים את זכותו של העם היהודי , לחיות בארצו .

  3. למה על ישראל לדאוג לפרנסה לתושבי עזה? שיהיה להם כסף לקניית ומשלוח עפיפוני תבערה?

Back to top button