חדשות הארץמבזקים

"לא יוציאו לנו את האוויר": 1000 בלונים הופרחו עם מסר של שלום

אירוע הכדורים הפורחים, שתוכנן להתקיים בפארק הבשור, שבמועצה האזורית מרחבים, בוטל בעקבות המצב הביטחוני.

הנהלת עמותת התיירות שקמה- הבשור, מארגני הפסטיבל, הודיעו אמש כי יפריחו את הכדורים בכל זאת, ללא קהל: "לא יוציאו לנו את האוויר. הגענו הבוקר להפרחת בלוני שלום ולהטסת כדורים פורחים, כסמל לאופטימיות, המאפיין את אזורינו המיוחד ואת תושבי הדרום."

הילדים הפריחו במקום 1000 בלונים צבעוניים עם מסר של שלום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש המועצה האזורית מרחבים שי חג'ג' בירך על היוזמה "לא ניתן למצב הביטחוני המתמשך לפגוע בחוסן שלנו. מדובר בפסטיבל מרשים ומיוחד. בכל שנה מגיעים אליו מעל 5,000 מבלים מכל הגילאים, ובכוונתנו להמשיך במסורת זו. טייסי הכדורים שהגיעו מרחבי העולם, עם מסר של שלום חוצה גבולות, התאכזבו מאוד מביטול האירוע, ושמחו על ההזדמנות להפריח את הכדורים בכל זאת."

בעקבות הביטול חוו עמותת התיירות והתיירנים באזור פגיעה כלכלית קשה, המוערכת במיליונים. ראש המועצה האזורית מרחבים שי חג'ג', פנה לשרי הממשלה לפצות את כל תיירני האזור, גם ביישובים שאינם תחת ההגדרה "עוטף עזה".
"הושקעו משאבים רבים בתכנון ובארגון הלוגיסטי של הפסטיבל. מדובר בהיערכות של חודשים מדובר על פגיעה מוראלית וכלכלית. ביטול הפסטיבל משפיע על כל התיירנים באזור, שלרובם זו הפרנסה היחידה, אשר ספגה פגיעה קשה בחודשים האחרונים."

ממארגני הפסטיבל נמסר כי הם מקווים שיצליחו לגייס תקציב ולקיים את הפסטיבל בחול המועד סוכות.

צילום: פסטיבל כדורים פורחים
צילום: פסטיבל כדורים פורחים
צילום: פסטיבל כדורים פורחים
צילום: פסטיבל כדורים פורחים

5 תגובות

  1. בנוסף למסר של שלום , ככתוב בספר ישעיהו פרק ב , נכון יהיה ; שבמקביל ; עם ישראל במדינת ישראל , ילמד לכבד את חברי כל המפלגות , ימניים ושמאליים ; דתיים וחילוניים .
    ובהצלחה רבה .

  2. החמאס ותומכיו יאיימו על מדינת ישראל , ובמדינת ישראל אפשר להתחיל להעביר את המסר :
    וכיתתו חרבותם לאתים וחניתותיהם למזמרות ;
    לא ישא גוי אל גוי חרב ; ולא ילמדו עוד מלחמה .

  3. מלמדים כאן דור טרי-חדש להיות שמאלנים תבוסתנים – מתי כבר תשכילו להבין שהערבים מעזה לא אוהבים אתכם…? את ביזבוז הכסף הזה ומחוות הלב מוטב שתקדישו לישראלים עניים, זקנים, מקוצרי הביטוח הלאומי, פנסיונרים קשי-יום בתי-אבות… מה? חסרות מטרות ליפי-נפש ומחממי-לב…? מה השטויות האלה לכם…? ערבים, רצון-טוב… שטויות !!!

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח