חדשות הארץמבזקיםתאונות דרכים

בת 22 נהרגה ו-4 צעירים נפצעו קשה ובינוני בהתהפכות רכב בכביש 6

הבוקר (שישי) אירעה תאונת דרכים קשה בכביש 6. רכב שנסע ממאחז לכיוון קריית גת התהפך ונוסעי הרכב נזרקו על הכביש. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירת התאונה מצאו במקום צעירה כבת 22 כשהיא ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותה. ארבעה פצועים בהם, שני גברים כבני 20 שנפצעו קשה פונו במסוק מד"א עם פגיעה רב מערכתית ושניים נוספים שנפצעו קל עד בינוני פונו באמבולנסים לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

פאראמדיק מד"א ג'וש ויינשטיין סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, הרכב שהיה מעורב בתאונה היה עם חלקו האחורי על מעקה ההפרדה ומעוך ונוסעי הרכב שנפגעו היה שכובים על הכביש. ביצענו סריקה מהירה והערכה ראשונית של הזירה, צעירה כבת 22 הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בה מספר בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותה. ארבעת הפצועים הנוספים טופלו עי צוותים גדולים של מד"א בשטח ופונו במסוק מד"א ובניידות טיפול נמרץ לבי"ח סורוקה כשמצבם קשה ובינוני והם בהכרה."

דוב בלעדי מתנדב זק״א קרית גת, אמר: ״מדובר בתאונה עצמית, נהגת כבת 22 שאיבדה שליטה על הרכב והתנגשה בגדר ההפרדה, כשהגעתי לזירה הרכב היה תלוי באוויר כתוצאה מעוצמת ההתנגשות. הצוות הרפואי נאלץ לאשר את מותה של הנהגת במקום, בנוסף פינו שני פצועים צעירים במצב קשה לבית החולים. מתנדבי זק״א קרית גת טיפלו בגופת ההרוגה ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כוחות משטרה שהוזעקו למקום ביצעו הכוונה של התנועה במקום וחוקרי תאונות דרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות התאונה.

צילום: דוברות מד"א

צילום: נתי שפירא
צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות משטרת ישראל
Back to top button