חדשות הארץמבזקיםתנועה ותחבורה

כתב אישום נגד תושב באר שבע בן 19 בגין גרימת מוות ברשלנות

פרקליטות מחוז דרום- פלילי, הגישה היום (חמישי) לבית המשפט לתעבורה בבאר שבע כתב אישום נגד תושב באר שבע בן 19 (היה קטין בעת ביצוע העבירה) בגין גרימת מוות ברשלנות של חברו, נסיעה ללא קסדה מגן וכן הרכבה על אופניים לא מותאמים.

לפי כתב האישום, ביום 18.5.2016 בשעה 23:50 או בסמוך לכך, הנאשם רכב על כלי רכב דמוי אופניים חשמליים בעל מנוע חשמלי תוצרת SHENGYI בעיר, כאשר הוא מרכיב את חברו המנוח (בן 16 במותו) על המוט העליון של מסגרת האופניים כאשר האופניים אינם מותאמים להרכבת אחר.

הנאשם נסע על האופניים והרכיב את המנוח עליהם, ללא קסדה כנדרש. הנאשם נכנס עם האופניים לתוך צומת ועלה על אי תנועה דרום מערב בין שד' רגר לבין רח' הצדיק מירושלים. עוד עולה כי הנאשם המשיך כאשר הוא עוקף מימין את שטח ההפרדה שנמצא בהמשך למעבר החציה, תוך שהוא נוהג בכיוון ההפוך לכיוון התנועה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אותה עת, הגיע רכב לכביש 406 מכיוון צפון לדרום, כאשר בכוונתו לחצות את הצומת ולהמשיך לנסוע ישר לתוך שד' רגר. הנהג המעורב נכנס עם רכבו לתוך הצומת בנסיעה רצופה, תוך נסיעה בנתיב הנסיעה הימני, כאשר בכיוון נסיעתו דולק רמזור ירוק. בשלב זה, הנהג המעורב, אשר הבחין בכך כי הנאשם עוקף עם האופניים את שטח ההפרדה, סטה מעט שמאלה וניסה לבלום על מנת להימנע מהפגיעה באופניים. בסטייתו של הנהג המעורב לא היה כדי למנוע את ההתנגשות בין שני כלי הרכב, והרכב המעורב פגע עם חזיתו באופניים. כתוצאה מהתאונה המנוח מצא את מותו בסמוך לאחר מכן.

תוצאות התאונה אירעו עקב רשלנותו של הנאשם בכך שנסע בנתיב נגד כיוון התנועה, הרכיב את המנוח על אופניים שלא מתאימים לכך, נסע ללא קסדת מגן והרכיב את המנוח ללא קסדת מגן.

 

Back to top button