חדשות הארץמבזקים

מאות כבאים מפגינים בתל אביב: "לא לתת לנציב שימחי לשרוף את הכבאות!"

מאות כבאים מכל רחבי הארץ מפגינים בשעה זו (שני) מול קרית הממשלה בתל אביב נגד נציב כבאות והצלה בקריאות :"לא לתת לנציב דדי שימחי לשרוף את מערך הכבאות!"

הכבאים יוצאים לקרב על הבית ארגון הכבאים הארצי מוביל השבוע שורה של צעדי מחאה כנגד נציב כבאות והצלה , דדי שימחי. שכוללים שיבושים במערך הקורסים וההכשרות שלהם , וכן במדורי כיבוי אש ורישוי עסקים. הכבאים מוחים נגד פגיעה קשה ביחסי ותנאי העבודה שלהם וזאת על רקע המציאות הקשה של פעילותם השוטפת בשנה האחרונה ובראשה המלחמה בטרור העפיפונים בדרום.

בגיבוי יו"ר הסתדרות המעו"ף ארנון בר דוד הכבאים דורשים מהנציב לקיים את הסכמי העבודה הקיבוציים שנחתמו טרם כניסתו של דדי שימחי לתפקידו כנציב לפני שנה וחצי, ולהפסיק את "מסכת ההתעמרות, האימה וההפחדה שהנציב נוקט בהם כלפי כבאים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר ארגון הכבאים אבי אנקורי: "דדי שימחי מנסה לשרוף את מערך הכבאות, ושיקול דעתו עלול לעלות בחיי כבאים וחיי אדם! הוא לא מכבד את ההון האנושי שבנה את המערך במשך שנים רבות ורומס אותו ברגל גסה. הוא מפר הסכמי עבודה חתומים, תוך שהוא מנסה להפוך בכוח ארגון אזרחי לארגון צבאי. 25 שנה אני עובד במערך הכבאות, ומעולם לא האמנתי בצדקתו של מאבק כמו המאבק הנוכחי. אזרחי ישראל צריכים להיות מודאגים מכך שבהחלטות הנציב הוא מוריד מתחת לקו האדום את מספר הכבאים בתחנות האם כדי לתגבר באזור הדרום, וחלילה עלולה להיווצר סיטואציה שבה לא יינתן מענה הולם לארוע באזור מגוריהם. בנוסף, שחיקת הכבאים וניסיון הרדיפה וההתעמרות גורמים הלכה למעשה לקריסתו של המערך. לא נשקוט עד שיובטח שלומם של הכבאים ושל אזרחי ישראל".

Back to top button