חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

פייק ניוז: הפוסט "חמור ביותר" של "הצל" שעורר סערה ברשת

הערב (שבת) בשעה 20:30 מתוכננת הפגנת מחאה בכיכר רבין בתל אביב של העדה הדרוזית נגד חוק הלאום. בשעות האחרונות התפרסמה ידיעה שמתבררת כ"פייק ניוז".

פוסט ששיתף יואב אליאסי (הצל) בעמוד הפייסבוק שלו עורר זעם רב וגרר המון תגובות ושיתופים. "חמור ביותר וחובה לפרסם!" כתב הצל בפוסט בפייסבוק והוסיף "נחשפה התכתבות מטרידה מתוך הוואטסאפ כביכול של מפלגת העבודה שבה הם מודים שהם אלו שהציתו את האש והם משתמשים בדרוזים כדי לחזור לשלטון והם מבטיחים שריונים לדרוזים שיעזרו להם לסכסך!"

"תראו מה זה שמאל ציוני עלק! הם ישרפו את המדינה שהם טוענים שהם אוהבים רק כדי להוריד את הימין. אז מה ההבדל ביניהם לבין החמאס?" כתב אליאסי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר פרסום הפוסט החלה הרשת לגעוש ולרעוש ומפלגת העבודה מיהרה לפרסם תגובה כי מדובר בידיעה שקרית. "בשעות האחרונות עובד מפלגת הליכוד מפיץ תכתובת ווטסאפ המיוחסת לאנשי מפלגת העבודה. מדובר בתכתובת שכולה פייק, 100% זיוף, כל שם, אות והודעה כאן פשוט לא אמיתיים. מסוג הדברים שיוצאים ממכונת השטנה בבלפור כדי לפגוע בהפגנה הערב. אנו נפעל מול רשויות החוק על מנת לחקור את מפיצי הפייק המצורף כאן. ובכל מקרה – התשובה לפייק ניוז של ביבי היא פשוט להפיץ את האמת. ולהגיע הערב לכיכר רבין ב-20:30" נמסר בהודעת מפלגת העבודה.

4 תגובות

  1. ערבי חלאה אסעד שלא תאמר במשפט אחד ערבי ויהודי כי זה לא אחים אנחנו? אני מחרבן על אח כזה. תבין כלב אין ולא היה לכם שום גישה לארץ אתם לא בניתם לא נלחמתם רק קיבלתם. מהיום חרם על הערבים כולם אותו דבר.

  2. ..
    נחיה ונראה…
    אני חושב שאתם הופכים עולמות לגלות מי הדליף .. לענין הרשויות

  3. "אין אבי ירון ואין קרמר. הם קיימים רק במוח הקודח של תסריטאי התעמולה הדוחה של ביבי "

Back to top button