צרכנות

סיקור המשחק: PlayerUnknown's Battlegrounds

המאמר באדיבות אתר Gaming News 

המשחק: PlayerUnknown's Battlegrounds או בקיצור PUBG)) הוא משחק יריות בגוף ראשון ושלישי. מז'אנר הBattle royale ,את המשחק אפשר לשחק על המחשב, האקס בוקס, והטלפון הנייד. המשחק יוצר ופותח על ידי ברנדן גרין ומשווק על ידי .Bluehole

פיתוח המשחק התחיל כאשר המפתח הראשי (ברנדן גרין) רצה לפתח משחק שדומה מאד לסרט יפני שראה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חברה ביקשה ממנו לפתח מוד בסגנון באטל רויאל, והוא יצר מוד שנקרא H1z1 King of the Kill. ה"מוד" הפך למשחק, וכיום כולם מכירים את המשחק כאחד המתחרים של PUBG .שבו רואים עד כמה הם דומים כמו: הגבול שקטן עם הזמן, ועם נשקים מהעולם האמיתי.

איך המשחק עובד?

המשחק הוא משחק מולטי פלייר ולא CROSS PLATFORM(כלומר שאי אפשר לשחק עם פלטפורמות אחרות), במשחק יש כמה מפות שאפשר לשחק בהן שהן: ,Sanhokו- Miramar ,Erangel שכל אחת מעוצבת ובנויה אחרת לדוגמא: Sanhok   בנויה בסגנון אסיאתי ומושפעת משני איים שהמפתחים ביקרו בהם, משמע הרבה הרים וג'ונגלים, אזורי מקדש בודהיסטים ורכבי ריקשה (שהם רכבים מאד פופולארים בארצות המזרח) ועוד מאפיינים ייחודיים רק לה. המפות שונות ונמצאות באזורים אחרים בעולם.

ניתן לשחק בקבוצות של עד 4 אנשים וביחידים. אם אתם משחקים קבוצות זה אומר שאתם נלחמים בעוד 24 קבוצות של 4 (מכיוון שאתם סופרים גם את עצמכם) וביחידים זה 1 נגד 99, כל משחק מתחיל בכך שאתם על אי קטן, מחכים שאנשים יכנסו לסרבר. בזמן הזה אתם יכולים להשתעשע להכות אחד את השני או לתכנן את הנחיתה שלכם בזמן שאתם ממתינים. באפשרותכם לפתוח את המפה ולראות מאיזה כיוון המטוס יצא ולאיזה כיוון הוא יגיע ובכך אתם יכולים לדעת איפה אידאלי לכם לנחות

המסך פתיחה של המשחק

טיפים

ואם כבר מדברים על איפה לנחות איך תדעו מה המקום שטוב לכם לנחות בו?

המפה ERANGEL

אז ככה, אם אתם מחפשים אקשן, לכו למקומות גדולים מסומנים (שיש להם שמות) פשוט תחפשו נשק ותתחילו לחפש אנשים להילחם נגדם ועל הדרך להתאמן על היכולות שלכם במשחק, ככל שתעשו את זה יותר ככה תשתפרו במשחק.

יש אפשרות גם לחכות עד שמגיעים כמעט לסוף המפה ולחפש מקום מבודד שבו תוכלו לעשות "לוט" לבד בלי שאף אחד יפריע לכם, בשביל ניצחון בטוח מומלץ כמה שפחות לרוץ ככה לא ישמעו אתכם באים.

5 דברים שהכי חשוב לקחת שנוחתים

יש כמה דברים שהם בעדיפות עליונה: 1. נשק (רצוי אוטומטי) כגון:

AR

SMG

LMG

אם אין אחד מאלה פשוט תשתדלו שיהיה לכם נשק פריימרי.  

  1. תיק – בלי תיק לא תוכלו לקחת עוד דברים שאתם צריכים כמו דברי ריפוי, עוד כדורים לכל הנשקים שלכם, רימונים ועוד…
  2. בגדי לבוש- כל סוגי בגדי הלבוש, זה אומר קסדה ו-ווסט, תמיד ברמה הכי גבוהה שאתם מוצאים.
  3. אביזרי ריפוי – אחרון אבל לא פחות חשוב מכל שאר הדברים ברשימה. זה הכל :תחבושות, ערכת עזרה ראשונה, משככי כאבים ומשקה אנרגיה.

ולסיכום: PlayerUnknown's Battlegrounds

הוא משחק מעניין, כיפי ונותן לכם המון אפשרויות מבחינת מפות, נשקים, וכל מה שאתם יכולים לחשוב עליו. יש בו כל מה שמשחק באטל רויאל צריך שיהיה בו.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח