חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

זה לא ציורי שמן זה קוקאין, סוכלה הברחת סמים בנתב"ג

במסגרת המאבק הנחוש של משטרת ישראל ורשות המסים נגד נגע הסמים על מנת למנוע פגיעה בציבור, ניהלה המשטרה בשבועיים האחרונים פרשיה סמויה בשת"פ מקצועי ופורה עם רשות המסים-מכס נתב"ג, ורשויות אכיפה נוספות בחו"ל, בסיומה עצרה לפני כשבועיים 2 תושבי הקריות בני 18 ו-29 בחשד כי ייבאו ארצה סמים מסוג קוקאין, שהוסלקו באופן ייחודי בתוך ציורי שמן, שנשלחו ארצה בדואר.

ראשיתה של הפרשיה, עם קבלת עדכון מחוקרי יחידת הסמים של מכס נתב"ג, כי חבילה שנשלחה ארצה מפרו, מכילה עפ"י החשד סם מסוג קוקאין.

בהתאם לתכנית החקירה ועל מנת לחשוף ולעצור את העומדים אחרי העבירה, נבדקה תחילה הכבודה ע"י מעבדת הסמים בחטיבת הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל ועם קבלת האינדיקציה החיובית כי מדובר בקוקאין, המשיכה המשטרה "ללוות" את החבילה עד העברתה לידי המזמין, כאשר את המסירה הפיזית של החבילה, בצעו בלשי המשטרה שהתחזו לעובדי חברת השליחויות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כאמור, עם קבלת החבילה בידי החשוד הראשון , נעצר קטין (נכון למועד העבירה) והועבר להמשך טיפול חקירות בתחנת המשטרה, כאשר תרגילי חקירה שונים קדמו ואפשרו את חשיפת זהותו של השותף- החשוד השני.

שני החשודים נעצרו והיום יוגש נגדם כתב אישום ע"י פרקליטות חיפה, בבימ"ש המחוזי .

פעילות זו היא חלק מרצף של פעולות שמבצעת המשטרה מידי יום במטרה להעניק ביטחון ולהגן על שלומו של הציבור וזו מצטרפת לסיכול של אלפי ניסיונות הברחת סמים בשנה, המתבצעות בכלל מעברי הגבול ארצה, יחד עם רשות המיסים. "משטרת ישראל בוחנת ועוקבת כל העת אחר שיטות הברחה חדשות בארץ ובעולם ובהתאם נערכים ומצליחים למנוע את כניסתם של החומרים הבלתי חוקיים ארצה." נמסר מהמשטרה.

צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח