חדשות הארץמבזקיםתאונות דרכים

פצועה קשה, 3 בינוני ו-11 קל בתאונת דרכים בכביש 90 סמוך לצומת כ"ח

בתאונת דרכים שאירעה הבוקר (רביעי) בכביש 90 סמוך לצומת כ"ח בין רכב הסעות מסחרי לרכב פרטי נפצעו 15 בני אדם. צוות מד"א ומתנדבי 'איחוד הצלה' העניקו טיפול רפואי לאישה כבת 35 שנפצעה קשה והיא פונתה במסוק מד"א לבית החולים רמב"ם בחיפה ול-14 פצועים נוספים בהם, בת 37 במצב בינוני עם חבלת בטן, 2 צעירות כבנות 20 גם כן במצב בינוני עם חבלות בראש ו-11 באורח קל אשר פונו באמבולנסים לבית החולים זיו בצפת.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א דוד שוורץ סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה בין רכב מסחרי ופרטי. כשהגעתי למקום הייתה המולה רבה והרכבים היו בצד הצומת עם פגיעות קשות בפח. פצועים רבים התהלכו במקום וביצעתי סריקה מהירה של הזירה על מנת לזהות את הפצועים הקשים ביותר שזקוקים לטיפול דחוף, על המדרכה שכבה אישה כבת 35 עם חבלת ראש, יחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ שהגיע למקום הענקנו לה טיפול רפואי שכלל הרדמה והנשמה והיא פונתה במסוק מד"א לבי"ח רמב"ם כשמצבה קשה. 14 פצועים נוספים מהרכב המסחרי והפרטי טופלו ע"י הצוותים הגדולים של מד"א, חלקם ישבו בסמוך לצד הכביש וחלקם התלהכו בזירה. לאחר בדיקות הראשוניות בשטח הם פונו לבי"ח זיו באמבולנסים וניידות טיפול נמרץ כשמצבם בינוני וקל."

קטע הכביש לכיוון דרום בכביש 90 נחסם לתנועה לזמן מה עד לסיום הטיפול בתאונה ואיסוף הממצאים על ידי בוחני תאונות הדרכים בזירת התאונה. נסיבות התאונה נחקרות. לפני זמן קצר נפתח הכביש מחדש לתנועה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות איחוד הצלה

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח