חדשות הארץמבזקים

בני הזוג המיליונרים התגרשו, קבעו הסדרי ראייה ופתחו לכלביהם חשבון בנק

בני זוג מהמאיון העליון המתגוררים בישוב וילות הסמוך לחדרה, יזמו במשותף גירושין, לאחר שחשו כי מיצו את הקשר הזוגי ביניהם – ופנו להליך גישור לגירושין. אך למרות רצונם הטוב של שני הצדדים, ושאיפתם להפריד כוחות מבלי להסתכסך – התגלע סלע מחלוקת מפתיע שאיים לפוצץ את כל תהליך הגישור, כששני הצדדים מאיימים זה על זה בפניה לבית המשפט, וניהול משפט ארוך ויקר.

במרכז המחלוקת עמדו שלושה כלבי יורקשייר טרייר נדירים ויקרים, אשר שני בני הזוג נקשרו אליהם רגשית, ואף אחד מהם לא היה מוכן לוותר על גידולם.

המגשרת, עוה"ד הלנה שמחי עשתה הכל כדי לסייע לבני הזוג לסיים את המחלוקת בדרך של גישור ולא להגיע לבית המשפט ועל כן הציעה להם הסדרי ראיה עם הכלבים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היא עודדה את השניים להמשיך ולהידבר, וחשפה בפניהם את ההליך הננקט במקרים לא מעטים בהם מעורבות חיות מחמד בהליך גירושין.

לאחר שהשתכנעו הצדדים כי ניתן להגיע להסכם טוב וממצה עבור שניהם הם חתמו על הסכם הגירושין, שבמסגרתו סיכמו על ימים קבועים בהם כל אחד מהכלבים שוהה אצל כל אחד מהם בסבב – וזאת בפרקי זמן מדויקים ושווים.

כמו כן, הסכימו השניים לפתוח חשבון בנק לכלבים – חשבון נאמנות בבעלות שניהם, שאליו יפרישו השניים סכום חודשי קבוע על מנת לממן את הוצאות הכלבים – כאשר כל הוצאה תגרע ממנו מול קבלות, ההוצאות כוללות: טיפולים, תרופות, תכשירים, תספורות, דוג ווקרים, אוכל, משחקים וכו'.

לדברי עוה"ד שמחי – לאחר שבני הזוג הגיעו להסכמות מפורטות, הם נפרדו בטוב, ועד היום הם דבקים בצורה קפדנית בכל הוראות הסכם הגירושין.

אילוסטרציה – קרדיט: Pixabay
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח